×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
آغاز طرح ترافیکی نوروز پلیس‌ راه در شهرستان سیرجان

به گزارش« سیرجان خبر» سرهنگ مهدی سلیمی اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه شروع و تا روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه سال آینده به مدت ۲۰ روز در تمامی محورهای مواصلاتی با اولویت راه های منتهی به مکان های گردشگری وکریدور جنوب به شمال ادامه خواهد داشت.

وی از هماهنگی با دستگاه های مرتبط از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و امدادگران مجاز خودرو برای ارائه خدمات بهتر به مسافران خبر داد و گفت: پلیس با همکاری این دستگاه ها به صورت شبانه روزی به مردم و مسافران خدمت رسانی خواهد کرد.

فرمانده پلیس راه سیرجان -بندر عباس اظهار کرد: برای اجرای این طرح از گشت‌های محسوس ونامحسوس در راه‌های ارتباطی شهرستان به ویژه نقاط حادثه خیز و راه‌های منتهی به مکان‌های گردشگری استفاده شده‌اند.

سرهنگ سلیمی ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران نوروزی، ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از تلفات و تصادفات رانندگی را از جمله اهداف اجرای طرح نوروزی پلیس برشمرد و ادامه داد: پیام این رزمایش آمادگی تمامی دستگا ه ها و سازمان های مرتبط شهرستان برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی است.

فرمانده پلیس راه سیرجان با بیان اینکه خط قرمز پلیس تخلفات حادثه‌ساز است، اظهار کرد: برخورد پلیس با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند سلبی خواهد بود و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

فرمانده پلیس راه سیرجان اظهار داشت: با اقدامات پلیس راه شاهد کاهش ۱۵ درصدی جانباختگان تصادفات برون شهری در یازده ماه امسال بوده ایم.

سرهنگ مهدی سلیمی بیان داشت با پیگیری وهماهنگی شورای ترافیک شهرستان برخی نقاط پر تصادف وحادثه خیز رفع گردید

طرحهای ضربتی پلیس وبرخورد باتخلفات حادثه ساز وتوقیف سیستمی خودروهای دارای سرعت بحرانی یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بوده است.

اطلاع رسانی بموقع رسانه ها خصوصا در طرحها که مردم را از شرایط آب و هوایی مطلع می نمایند بی تاثیر نیست.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.