×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” با پایان مرحله اول رزمایش کمک مومنانه و آماده سازی بسته های معیشتی جدید این رزمایش وارد مرحله دوم شد.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما اذعان کرد: در مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مومنانه حدود ۱۰هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان از جمله مدد جویان تحت پوشش نهاد های حمایتی، کارگران فصلی و همه اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در سراسر شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در سیرجان آغاز خواهد شد و قرارگاه مردمی همدلی و کمک مومنانه امام حسن مجتبی (ع) سعی دارد باهمت آحاد مردم، خیرین، شرکتهای معدنی و صنعتی، اصناف و بازاریان با تامین اعتبار بسته های معیشتی در مرحله دوم هم به ۱۰ هزار بسته برسد که مقدمات آن فراهم گردیده است.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان اذعان کرد: بسته های معیشتی شامل برنج و حبوبات ، روغن ، رب گوجه، ماکارونی،سویا،قند و شکر ، خرما و گوشت مرغ است که ارزش ریالی این بسته ها بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری گفت: مردم ولایی و شهید پرور شهرستان سیرجان می توانند جهت سهیم شدن در این امر خداپسندانه در حد توان کمکهای نقدی خود را به شماره حساب۲۷۱۷۷۵۸۵۵۵۵۵۵۵۱بانک انصار به نام قرارگاه همدلی و کمکهای مومنانه شهرستان سیرجان واریز نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.