×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
آغاز مرحله نخست احداث آزادراه سیرجان-بندرعباس به طول ۶٠ کیلومتر

به گزارش “سیرجان خبر” سیدحسین میرشفیع در حاشیه بازدید آزادراه سیرجان به بندرعباس اظهار داشت: بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول ۷۰۰ کیلومتر احداث می‌شود که قطعه اول آن امروز از سیرجان تا بندرعباس به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا است و برای مرحله اول آن بخش خصوصی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته است.

معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای احداث هر کیلومتر این آزادراه ۸ میلیارد تومان نیاز است و بخشی از اعبارات دولتی هم برای این طرح اختصاص داده می‌شود و امیدواریم که طی دو سال آینده بتوانیم از این آزاد راه استراتژیک بهره‌برداری کنیم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از بخش خصوصی جهاد نصر کرمان که اولین بخش این آزادراه را به طول ۶۰ کیلومتر از سیرجان آغاز کرده است از سرمایه‌گذاران خواست که در این ابرپروژه را که طرح بزرگ آزادراهی به طول ۷۰۰ کیلومتر است با وزارت راه همکاری کنند.

شهباز حسن‌پور این محور را پرحادثه‌ترین محورهای کشور عنوان کرد و گفت: برای کاهش این حوادث تا یک ماه آینده دوربین‌های نظارتی در حوزه سیرجان به بندرعباس فعال خواهند شد و طرح آزادراهی این محور نیز با حمایت و پیگیری وزارت راه سرعت می‌گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.