×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
آل‌سعود دشمن مسلمانان و مجری طرح‌های دشمنان اسلام است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: مسلمان‌کشی سعودی‌ها در یمن جنگی است که رژیم آل‌سعود دیگر نباید ادعای مسلمانی داشته باشد.

وی بیان داشت: افرادی که ادعای خادمین حرمین شریفین را دارند چگونه به خود اجازه می‌دهند در ماه حرام بدون اینکه مورد حمله قرار بگیرند مردم را بکشند آن هم مسلمانان را و باید بگویم آل‌سعود دشمن مسلمانان و مجری طرح‌های دشمنان اسلام و عروسک کوکی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها است.

امام جمعه موقت سیرجان گفت: این ظلم و ستم دامن سردمداران مست در ثروت و مقام آل‌سعود را می‌گیرد و سکوت جوامع بین‌المللی نیز حمایت از جنایات و کشتار انسان‌ها است که این روند موجب سلب قدرت اجرایی سازمان‌های مدافع حقوق بشر خواهد شد که الان هم به غیر از اسم چیزی ندارند.

حیدری با تبریک روز کارگر و روز معلم مطرح کرد: کارگران در زمان صلح و جنگ همواره در عرصه دفاع و استقلال میهن بودند و امروز نیز کارشان جهاد در راه خدا است و تبیین اقتصاد مقاومتی و حفظ استقلال کشور در تلاش کارگران محقق می‌شود و ما باید همیشه قدردان زحمات و تلاش آنها باشیم.

خطیب جمعه سیرجان از نحوه پرداخت حقوق برخی شرکت‌های صنعتی و پیمانکاری به کارگران در این شهرستان انتقاد کرد و افزود: در خیلی از ماه‌ها حقوق کارگران این شرکت‌ها به موقع پرداخت نمی‌شود یا هر چند ماه یک بار با هم داده می‌شود که این یک مشکل و معضل کلی برای کارگران است، زیرا این قشر که حقوق مکفی ندارند و این اندک حقوق هم بخواهد اسیر نبود اعتبارات شود، فاجعه است.

حیدری درباره مقام معلم هم عنوان کرد: در وصف کرامت و مقام معلم همین بس که خداوند نخستین معلمی است که دستور به خواندن و علم به پیامبر اسلام (ص) می‌دهد و مقام نخست معلم از خداست و در قیامت هم مقام معلم در کنار شهدا قرار دارد، زیرا شهیدان هم در سایه علم و تربیت معلمان به خدا راه یافتند و لیاقت شهادت نصیب‌شان شد.

امام جمعه موقت سیرجان ادامه داد: شرافت و منزلت معلم هم زمانی اهمیت خود را دارد که در مسیر الهی و پیامبرش قرار گیرد و پیوند انسان را به هدف متعالی خلقت یعنی عبادت برساند و این معلم در سایه علمش با شهدا حرکت می‌کند و معلمین ما بدانند در مسیر علم صحیح قرار گرفتن هم قدرت و هم ثروت را می‌آورد و باید تلاش کنیم بیشتر به علم الهی برسیم تا تربیت نیز در مسیر خداوند باشد.

حیدری در مورد ادامه مذاکرات تیم هسته‌ای گفت: مردم و این تیم باید فرمایشات رهبری را به خاطر داشته باشند و جایی قدم بردارند که به صلاح نظام و اسلام است و امروز تولید داخلی است که تحریم‌ها را خنثی می‌کند و به این استقلال توجه کنیم تا خط و نشان تحریم‌ها همیشه خنثی شود.

وی با تبریک اعیاد ماه رجب و توجه به خودسازی و قرب الهی خاطرنشان کرد: سنت حسنه اعتکاف که هر ساله حضور بیشتر جوانان را دارد یک نوید خوب برای حرکت جامعه در رسیدن به تقوا و قرب الهی است و دشمنان با این همه تهاجم فرهنگی از این سنت می‌ترسند که خوب برگزار شود.

امام جمعه موقت سیرجان همچنین همگان را به استغفار، توبه و عبادت بیشتر سفارش کرد و همدلی و همبستگی در بین مسلمانان و جامعه اسلامی را از خواسته‌های خداوند و پیامبرش عنوان کرد و گفت: اگر آنهایی که ادعای مسلمانی دارند این سفارش خدا را عمل می‌کردند، کشتار مسلمانان در عراق، یمن، سوریه و افغانستان نبود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.