×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
آماده سازی بسته های معیشتی رزمایش کمک مومنانه در سیرجان+تصاویر

به گزارش”سیرجان خبر” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان گفت: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی از امروز آغاز شد.


سرهنگ پاسدار علی دستوری گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار گاه همدلی و کمک مومنانه با نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شد و این قرارگاه که کاملا مردمی است با حضور اقشار مختلف مردم و با حمایت و پشتیبانی مسئولین شهرستان وارد عمل شد.


وی افزود : با تشکیل قرارگاه مردمی همدلی و مواسات و کمک مومنانه حضرت امام حسن مجتبی (ع) ۱۹ تا ۲۰ هزار خانوار شناسایی شد و با همت مردم ، شرکت ها و نهادها در مرحله اول رزمایش حدود ۱۲٫۵میلیارد ریال جمع آوری و اقلام مورد نیاز ۵هزار بسته معیشتی تامین گردید. این اقلام که شامل برنج و حبوبات ، روغن ، رب گوجه، ماکارونی،سویا،قند و شکر ، خرما و ۴۵ تن گوشت مرغ می باشد، بسته بندی و آماده توزیع است.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان گفت: در مرحله دوم رزمایش که همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت علیهم السلام می باشد با تامین اعتبار حدود ۱۲٫۵میلیاردریال که مقدمات آن فراهم گردیده است، ۵هزار بسته معیشتی دیگر تهیه و توزیع خواهد شد.

سرهنگ دستوری گفت: هنوز هم نیازمند تهیه ده هزار بسته معیشتی هستیم که همت جهادی خیرین و نیکوکاران را در تامین اعتبار این مقدار بسته حمایتی می طلبد تا مرحله سوم رزمایش را هم در ایام شهادت حضرت علی علیه السلام و لیالی قدر با موفقیت کامل به پایان رسانده و طعم شیرین خدمت را به کام نیازمندان بچشانیم

وی افزود : مدد جویان کمیته امداد،بهزیستی، کارگران فصلی و همه اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا که دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند جزو جامعه هدف این رزمایش هستند.

گفتنی است به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) روزانه ۵۰۰غذای گرم تهیه ودر سطح شهرستان بین افراد نیازمند توزیع می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.