×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
آمار تکان دهنده از برخی رد صلاحیت شدگان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”،  با توجه به اینکه در این دور از انتخابات با اعلام قبلی و فراخوان یک طیف سیاسی خاص نزدیک به دولت، درصد ثبت‌نام کاندیداها به شدت نسبت به دوره‌های قبل افزایش پیدا کرده است (مجلس دو برابر و خبرگان ۶۵ درصد افزایش) و حتی مفسدین اقتصادی، مفسدین اخلاقی، فتنه‌گران، مجرمین، افراد سابقه‌دار و امثالهم نیز اقدام به ثبت‌نام کرده اند، می توان گفت دست های پشت پرده دشمن همچون گذشته خبر از فتنه ای جدید می دهد.

آیا می‌دانید بیش از ۹۰ درصد کاندیداها اعم از خوب و بد در هیأت‌های اجرایی (فرمانداری‌ها) تحت نظر دولت “تأیید صلاحیت” شدند؟

آیا می‌دانید طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی توسط منابع نزدیک به هیات های نظارت ۶۰۳ قاتل، ۴۳۳ نفر مجرم به زنا، ۴۴۵ نفر عضو گروههای منحله، ۶۰۳ نفر مرتکب قتل و در دادگاه ها محکوم شده اند.(غیر عمد، رضایت اولیای دم، فرصت مرخصی برای ثبت نام و…)

آیا می دانید ۴۲۲ نفر از ردصلاحیت شوندگان مجرم به زنا شناخته شده و ۳۴۰ نفر از داوطلبین رد صلاحیت شده هر سه جرم قتل، زنا و سرقت را مرتکب شده اند.

 

آیا می دانید ۵۷۰ نفر از ردصلاحیت شوندگان از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دادگاهها به سرقت محکوم شده اند.

 

آیا می دانید ۴۱۵ نفر از ردصلاحیت شوندگان عضو گروههای منحله اعم از کموله، مجاهدین خلق (منافقین)، نهضت آزادی، مشارکت، مجاهدین، پ.ک.ک، سلطنت طلبان و … بوده اند.

آیا می دانید ۲۵۰ نفر از ردصلاحیت شوندگان تابعیت ایران را نداشته اند و ۱۷۶ نفر دو تابعیتی بوده اند(طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران افراد غیرایرانی و یا دارای تابعیت دوگانه نمی‌توانند در هیچ‌کدام از انتخابات‌ نامزد شوند.)

 

آیا می دانید ۴۶۰ نفر از ردصلاحیت شوندگان هیچ آدرسی در فرمهای ثبت نامی خود ارایه نکرده اند و ۳۳۰ نفر از داوطلبانی که صلاحیت‌شان احراز نشده، آدرس دقیقی برای تحقیقات در پرونده ثبت‌نام‌شان ارایه نکرده‌اند.

عدم التزام به احکام شرع و اسلام از جمله آن روزه خواری در ماه مبارک رمضان توسط برخی از کاندیداهای ثبت نام در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از دیگر موارد رد صلاحیت شدگان می باشد.

سوال:

این فراخوان برای ثبت‌نام گسترده و این تأیید صلاحیت‌های فله‌ای به چه دلیل بوده است؟

⚫️  جواب:

ثبت‌نام گسترده و تأیید صلاحیت‌های فله‌ای توسط هیأت‌های اجرایی حداقل سه دلیل می‌تواند داشته باشد:

۱) اصلاح‌طلبان با این کار قصد داشتند تعداد زیادی از کاندیداهای مورد نظر خود را برای هیأت‌های اجرایی و شورای نگهبان ارسال کنند تا اگر حتی بعضی نفرات آنها رد صلاحیت شدند، مابقی تأیید شوند!

۲) تأیید صلاحیت‌ فله‌ای هیأت اجرایی (فرمانداری‌ها)، حجم کار را برای هیأت نظارت (دفاتر استانی شورای نگهبان در استان‌ها) زیاد می‌کند و سختی‌ آن مضاعف می‌شود!.

۳) با بالا بودن تعداد کاندیداهای اصلاح‌طلبان، احتمال می‌رود که شورای نگهبان در عمل انجام شده قرار بگیرد و اگر افراد مد نظر اصلاح‌طلبان تأیید شوند که این به منزله‌ی دور زدن شورای نگهبان و تحمیل افراد مورد نظر با افزایش تعداد کاندیداها خواهد ‌بود، اما اگر کاندیداهای آنها رد شوند، آن وقت می‌توان اینگونه در رسانه‌ها تیترسازی کرد که “بی‌سابقه‌ترین رد صلاحیت انجام شد” و می‌توان اینگونه به اذهان القاء کرد که “رکورد رد صلاحیت‌های تاریخ شکسته شد” و کار وارد فاز بعدی می‌شود و این همان تکمیل پروژه مظلوم نمایی و سیاه نمایی است که از ۲ سال قبل توسط اصلاح طلبان کلید خورده است:

▪️ الف) با فشار به شورای نگهبان و ایجاد جنجال توسط نشریات و رسانه‌ها و بعد استفاده از ظرفیت رئیس جمهور، تأیید افراد مد نظر گرفته شود!

▪️ ب) در صورت مقاومت و پایداری شورای نگهبان، اینگونه القاء شود که ما می‌خواستیم انتخابات پرشور و باشکوه باشد، اما شما نگذاشتید، بنابراین هر اتفاقی افتاد مقصر شورای نگهبان و نظام است!.

▪️ ج) اگر شورای نگهبان مقاومت کند، در آن صورت دولت در تهران و عوامل دولت در استان‌ها و کلیه اصلاح‌طلبان کشور (شورای مرکزی در تهران و سایر استان‌ها) مستقیما وارد عمل خواهند شد!

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.