×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، گروه‌های تروریستی را تقویت می‌کند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مردم سوریه، عراق و سایر کشورها از ظلم تروریست‌ها که دست‌پرورده آمریکا و رژیم آل سعود هستند، می‌سوزند و آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، گروه‌های تروریستی را تقویت می‌کند.

وی بیان داشت: اگر آمریکا دست از حمایت تروریست‌ها بردارد، داعش و هر گروه تروریستی به دست مردم نابود می‌شوند، داعش بدون آمریکا وجود ندارد و شعارهای آمریکایی‌ها مبنی بر مبارزه با داعش فریب مردم جهان است.

حیدری عنوان کرد: چه کسی نمی‌داند اسلحه آمریکا، پول نفت غصبی و حمایت رژیم صهیونیستی و عربستان، داعش را نگه داشته است، اگر امروز همین داعش از سلاح‌های مخرب و حتی بمب شیمیایی استفاده می‌کند چه کسی او را محکوم یا محاکمه می‌کند.

وی نظام اسلامی ایران را مخالف سیاست‌های آمریکا عنوان کرد و گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر همین است و می‌خواهد با سیاست خصمانه خود هر ظلمی را علیه مردم داشته باشد.

حیدری ادامه داد: نظام اسلامی با این ظلم و جنایات مخالف است در نتیجه تضاد درونی و برونی سردمداران آمریکا، کشتار برای رسیدن به اهداف است که ما با این سیاست مقابله می‌کنیم.

خطیب جمعه سیرجان افزود: آمریکایی که اعلام می‌کند ایران حق رزمایش در خلیج فارس را ندارد چه استنادی به جز حرف یاوه بر این گفته خود دارد، خلیج فارس وطن و خانه ملت ایران است و قدرت‌های خارجی نباید در این منطقه باشند.

وی بر هشدار رهبری معظم در مورد نفوذ دشمن در نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: این سیاست نفوذی از اهداف استکبار جهانی و آمریکاست که باید هوشیارانه عمل کرد و مراقب بود.

حیدری با ذکر مناسبت‌های هفته به میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: نقش سپاه امروز نقش حراست از اسلام و نظام اسلامی است.

وی افزود: پاسداران ایران، رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و داعشی‌ها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و دشمنان نیز به این امر اعتراف دارند، بنابراین هجمه تبلیغاتی علیه سپاه پاسداران از سوی دشمن بیشتر است.

حیدری به اقتصاد مقاومتی هم تأکید کرد و ادامه داد: در این اقتصاد همه وظیفه داریم با دوری از اسراف و تجمل‌گرایی از اجناس خارجی استفاده نکنیم و اقتصادی مردمی، درون زا و دانش‌بنیان داشته باشیم.

وی در خطبه اول نیز با تبریک عید مبعث عنوان کرد: مبعث بالاترین نعمت و محبت خداوند بر مردم است و پیامبر در هدایت بشر از خود یا بر اساس هوای نفس سخن نمی‌گوید و بر اساس عقل بشر با آنها حرف می‌زند.

حیدری بر حضور مردم در مراسم جشن‌های ائمه هدی تأکید کرد و گفت: مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) در شب میلاد آن حضرت با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرک سمنگان و همراه با افتتاح این مسجد برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.