×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت در سیرجان برگزارشد/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی”سیرجان خبر”آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور جمعی از مسئولین در تالار نیاوران سیرجان برگزارشد.

فرماندهی مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان در حاشیه این مراسم گفت : بهره برداری مناسب از دفاع مقدس آنچه که در سینه شماست و با دستان خالی جنگیدید باید منتقلشود بهجوانان و نتیجه این خاطرات شما عزیزان در امثال شهید حججی یافت شد جوانانی که حماسه و عزت و انسانیت را از کربلا نشآت گرفته اند.

وی درادامه افزود: دشمن که توسط شرق و غرب حمایت می شد و از همه لحاظ تأمین می شد با جانفشانی ها و ایثارگری های شما با دنیایی از مشکلات مواجه شده و سرگرم بحران زدایی شده است.

امیر شعبانزاده گفت: از همان لحظه که تحریم های ظالمانه بر علیه این انقلاب انجام شد شما دلاورمردان وارد صحنه شدید و دشمن به زانو در آمده و زمین گیرشد.

فرمانده مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان خطاب به جامعه پیشکسوتان گفت : شما عزیزان دشمن را زمینگیر کردید و دشمنی که خیلی زیاده گویی می کرد و خط و نشان می کشید نامه به شورای امنیت نوشت که جنگ باید خاتمه پیدا کند و با تلاش شما جریان برعکس شد.

فرمانده مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان در پایان گفت: دفاع مقدس برگ زرینی و بسیار خوبی است برای جمهوری اسلامی و شروع خوبی است برای مقاومت که مورد تأکید ویژه امام خامنه ای حفظه الله رهبر جهان اسلامی باشد.

گفتنی است در پایان از پیشکوتان جهاد و شهادت سپاه پاسداران ، نداجا ، ناجا قدردانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.