×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
ارتش به کمک سپاه پاسداران حماسه آفریده اند/هم افزایی و همکاری سپاه پاسداران و ارتش یک نعمت و یک لشکر الهی است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار داشت:روز ارتش در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ به دستور و تدبیر حضرت امام(ره) روز ارتش نامگذاری شد و بدنه ارتش مومن و متعهد و جزو مردم است.

امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده در ادامه اظهار داشت:ارتش جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی با نیروهای ولایی سازماندهی شد و در طول ۸ سال دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

وی خاطرنشان کرد:علیرغم تحریم های کشورهای غربی در حوزه نظامی در زمان جنگ هشت ساله،ارتش به کمک سپاه پاسداران مقابل دشمن ایستادند و حماسه آفریدند که نیروی دریایی تنها بعد از ۶۷ روز از جنگ طومار نیروی دریایی عراق را در هم پیچید و توصیه ای که به جوانان دارم این است که تاریج جنگ تحمیلی را مطالعه کنند.

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا در خصوص خدمات ارتش در بعد از جنگ تحمیلی اظهار داشت:بعد از دفاع مقدس ارتش در حوزه تامین و تربیت نیروی انسانی ولایی و ولایت محور گام برداشته است و به خودباوری و خودکفایی در تمامی زمینه ها رسیدیم و با انجام رزمایش ها به آمادگی رزمی در صورت اتفاقات و تهدیدات دشمن اقدامات لازم را انجام می دهیم.

شعبان زاده در ادامه اظهار داشت:نیروی دریایی دست بلند نظام جمهوری اسلامی بر حریم دریاست که ۱۰ هزار اسکورت کشتی های تجاری و نفتی در دستور کار دارد و هم افزایی و همکاری سپاه پاسداران و ارتش یک نعمت و یک لشکر الهی است.

وی گفت:دشمن مداوم خود را ارتقا می دهد و نیروهای نظامی باید تهدیدات را رصد کنند و طرح های عملیاتی خود را براساس تهدیدات دشمن برنامه ریزی کنند و باید مقابل شمشیر دشمن سپر داشته باشیم.

شعبان زاده اظهار داشت:حمله ای که آمریکا و متحدانش به سوریه داشتند یک عملیات پر سر و صدا بود و با پرتاب ۱۰۳ موشک تنها سه مجروح برجای گذاشت که تروریست ها این حمله را مسخره و رژیم صهیونستی آن را یک حمله بی اثر دانست که این یک توطئه صهیونیستی با پول عربی بود.

وی در پایان گفت:رهبر معظم انقلاب امسال را سال حمایت از تولید ملی نامگذاری کردند و تاکید رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی نه در حد شعار بلکه به عمل انجام گیرد که نجات کشور عمل به اقتصاد مقاومتی است و مسئولین به این باور برسند که ما میتوانیم در تمامی زمینه ها خودکفا و خود باور باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.