×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
استان کرمان بهشتی برای سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌ها‌ست

به گزارش “سیرجان خبر” شهباز حسن‌پور در همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان که با حضور استاندار کرمان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سفرای کشورهای خارجی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس ضرورتی که احساس شد در مجلس قانونی مصوب شد که وزارت امور خارجه در کنار ارتباطات دیپلماسی معاونت اقتصادی هم ایجاد کند.
وی با بیان اینکه مجلس و دولت به این جمع‌بندی رسیدند که هر چه دارند در خدمت مجاهدین جنگ اقتصادی مانند صادرکنندگان قرار دهند عنوان کرد: متاسفانه تاکنون روی برندسازی در ایران کار نشده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌ها و محصولات بسیار باکیفیتی در استان کرمان و کشور داریم اما روی معرفی برند این شرکت‌ها و محصولات خوب عمل نکردیم گفت: ۲۵ درصد مرکبات کشور و ۸۰ درصد مس کشور در استان کرمان تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه نتوانستیم حتی ۱۰ درصد ظرفیت‌های استان کرمان را به دنیا معرفی کنیم افزود: در بحث فولاد آمادگی داریم اکثر نیازهای منطقه را فراهم کنیم و استان کرمان بهشتی برای سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌ها است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.