×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
استقبال فروشندگان و مشتریان از لوازم التحریر داخلی/ مهر را با بوی مهربانی همراه کنیم

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” بوی مهر،بوی مهربانی،بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و شوق کودکانه در پیاده رو ها، بوی نمره های بیست ، بوی دفتر حساب و مشق های نا تمام ، بوی دوستی و محبت به شمیم می رسد.
پاییز با خود شور می آورد و قاصدک ها خبر بازگشایی مدارس می دهند و درختان آماده می شوند تا با شوق ، برگ های رنگارنگشان را چون کاغذهای رنگی بر سر کودکانی که مشتاقانه به مدرسه می روند بریزند و سارها بر شاخه های انبوه درختان صف کشیده اند، تا آوازهای گرمشان را بدرقه کنند.

بوی فصل مدارس می آید یکی با شور و اشتیاق کتاب هایش را میخرد و یکی لوازم تحریر مدرسه اش را و یکی دیگر هم از دور بچه هایی را که درحال خرید وسیله هایشان هستن را با حسرت نگاه می کند.

طی گفت و گو با خبرنگار ما با چند فروشنده لوازم تحریر در رابطه با جنس ایرانی و خارجی به این نتیجه رسیدیم که اکثر فرو شنده ها و خریداران به سمت حمایت از تولید ملی و حفظ کالای ایرانی رفته اند و اشتیاق این دانش آموزان برای خرید کالای ایرانی بیشتر از کالای خارجی است.
در مصاحبه با دانش آموزان نیز از حال وهوای فصل مدارس اعلام کردند که خیلی حس خوبیه از اینکه دوستانمان را دوباره میبینیم و دوستان جدید پیدا میکنیم و یک سال بزرگ تر می شویم و درس هایمان سال به سال سخت تر میشوند که باید تلاشمان بیشتر شود.
خوب است در این فصل آغاز مدارس نگاهی هم به دانش آموزان بی بضاعت کنیم که توان خرید لوازم التحریر مورد نیاز مدرسه را ندارند و ممکن است از تحصیل بازمانند و در این ماه مهر کمی هم به فکر فقرا باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.