×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
اعتراضات به امتحانات نهایی به سیرجان رسید

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” ماه خرداد برای دانش آموزان بسیار سخت است اما دانش آموزان دبیرستانی با دغدغه کنکور باید نمرات پایانی تحصیلات مدرسه ای خود را کسب کنند و این دغدغه بیشتری برای دانش آموزان ایجاد می کند و از سویی فکر برای کنکور و آمادگی برای قبولی در دانشگاه مسیر فکری دانش آموزان را تغییر می دهد.

با نزدیک شدن به فصل امتحانات و شروع ماه مبارک رمضان زمان برگزاری امتحانات کمی زودتر نسبت به سال های گذشته آغاز شد اما چندی از برگزاری امتحانات نهایی نگذشته بود که صدای دانش آموزان سوم متوسطه در سراسر کشور بلند شد.

بیش از پنجاه دانش آموز مقطع سوم دبیرستان سیرجان در اعتراض به سختی سوالات آزمون امتحانات نهایی در مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان تجمع کرده و معترض شدند.

در این تجمعات دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان سیرجان به سختی سوالات امتحانات و عدم هماهنگی و ارتباط آنها به مطالب تدریسی در مدارس اعتراض داشتند پس از شروع این اعتراض دانش آموزان در نمازخانه اداره فرا خوانده شدند و با دانش آموزان صحبت شد.

اما جالب ترین قسمت موضوع سخنان عجیب رئیس اداره آموزش و پرورش سیرجان بود که عنوان کرد: این حرکات امروز بی احترامی به خون شهدا است و شما نباید این گونه اعتراض داشته باشید و ما پیگیر این موضوع از وزارتخانه هستیم.

همچنین در ادامه سخنان عجیب رئیس آموزش پرورش تهدید هم اضافه شد و گفت: دوربین ها تصاویر شما را ضبط می کنند و این برای آیندتان خوب نیست که در گروه معترضان قرار بگیرید.

اما باید بر این موضوع یک حدیث مفصل نوشت تا آنچه که امروز بعنوان آزادی بیان مطرح می شود در نطفه خفه نشود تجمع و اعتراض در کشور ما برای اولین بار نیست که برگزار می شود و تازگی هم ندارد این اعتراض هم شبیه همه اعتراض ها است اما بجای رفع مشکلات دانش آموزان با سخنانی غیر مرتبط و در آخر هم تهدید ختم بخیر کردند.

لازم بذکر است از ورود خبرنگاران و عکاسان هم برای تهیه گزارش ممانعت شد تا بار دیگر اعتراضات در سکوت کامل ختم بخیر شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.