×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
سخنی با نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس دهم

به گزارش“سیرجان خبر” جمعی از جوانان مومن و انقلابی شهرستان های سیرجان و بردسیر درخواست خود را از نماینده منتخب خود در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل مطرح نمودند:

جناب آقای حسن پور، قسم یاد کردید در برابر خدای قادر متعال که حافظ منافع نظام و ملت باشید… پس اگر در توانتان باشد و بتوانید مشکلی را چاره کنید و گره ای را بگشایید ولی اغماض کنید  در برابر باریتعالی و مردمی که به شما اعتماد کرده اند در دنیا و عقبی مدیون هستید.

نماینده محترم؛ فقر٬ گرانی٬ تورم، بیکاری و ازدواج جوانان مهم ترین مشکلات مردم سیرجان و بردسیر بخصوص در چند سال اخیر است و همه تلاش و همت خود را برای رفع نیازهای مردم و جوانان این سرزمین به کار ببندید.

جناب نماینده محترم، شما ماهانه چندین میلیون حقوق دریافت می کنید، پس مبادا در توانتان باشد و پیرمرد باز نشسته و مستأجری با حقوق ناچیز زندگی کند و از زن و فرزند خجل باشد؛ مبادا رفتگر خسته دل و پیر شهر به خاطر حقوق ناچیزش از گرسنگی ناتوان و نیمه جان شود و فریادرسی برای بهبود اوضاع خود نیابد.

جناب نماینده مبادا روابط را بر ضوابط حاکم کنی و آشنایان را به صرف خویشاوندی بر جوانان شایسته و تحصیل کرده شهرت ارجحیت بخشی…

جناب نماینده مبادا که از سفره خالی آن کارگر کارخانه ای  که به دلیل واردات بی رویه، کارخانه اش ورشکست شده و ماههاست بیکار است غافل باشی، مبادا اقتصاد_مقاومتی را که از تاکیدات رهبری معظم انقلاب است در دستور کار قرار ندهی و موجبات #نفوذ حداکثری بیگانگان، یأس از تولید ملی و کاهش اعتماد به نفس و عزت نفس جوانان را فراهم کنی!

نماینده عزیز مبادا از دشمنی دشمنان خارجی و دست نشانده های آنان در داخل غافل شوی که جوابگوی خون شهدا نخواهی بود و جناب نماینده مبادا دل دشمنان را با اعمال و رفتار و تصمیمات خویش شاد کنی و طمع دست اندازی و #نفوذ را در آنان زنده گردانی که مدیون امام راحل و رهبری معظم و خونهای شهدا و ایثارگران و خانواده هایشان خواهی بود.

جناب نماینده محترم مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی یک کلام ؛؛ علی وار و انقلابی باش و انقلابی عمل کن که راه حق همین است و راه رستگاری نیز همین شما  قسم یاد کردید…

و من الله التوفیق

جمعی از جوانان مومن و انقلابی شهرستان های سیرجان و بردسیر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.