×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
اعتراض رانندگان در ابتدای جاده گل گهر/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” جمعی از رانندگان سیرجانی که از معدن گل گهر بارگیری می کردند در حرکتی اعتراضی نسبت به کاهش کرایه بار دست به اعتصاب زدند.

این اولین اعتصاب سال ۹۵ است که از سوی قشر رانندگان صورت گرفته است، رانندگان که تعداد آن ها قریب به دویست نفر می رسد از صبح امروز در ابتدای ورودی جاده گل گهر کامیون های خود را در کنار جاده متوقف کرده و برای گرفتن حق خود معترض شدند.

به گزارش خبرنگار ما را نندگان در پی این اعتراض جاده منتهی به مجتمع صنعتی معدنی گل گهر را بستند و تعدادی لاستیک خودروی تریلر را در مسیر عبور و مرور به آتش کشیدند، همچنین سایر رانندگان نیز با مشاهده این اعتصاب، خودروی خود را متوقف کرده و به جمع اعتصاب کنندگان پیوستند.

یکی از این رانندگان معترض در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از سال ۹۰ تاکنون کرایه بار ۷۰۰ هزار تومان بوده اما در حال حاضر بجای اینکه افزایش پیدا کند به نصف کاهش یافته است.

وی بیان کرد: این در حالی است که قیمت گازوئیل، روغن ماشین، هزینه بیمه، هزینه کمیسیون و هزینه استهلاک ماشین افزایش داشته است؛ اما در اوج بی تدبیری مسئولان گل گهر قیمت را کاهش دادند.

گفتنی است این اعتصاب از صبح امروز آغاز شده است و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

مسئولان نیز هنوز هیچگونه موضع گیری بر علیه این اعتصاب نداشته اند؛ همچنین رانندگان اعلام کردند تا زمانی که به خواسته خود نرسند دست از اعتصاب بر نخواهند داشت.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.