×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
اعلام رقابت برادران در کرمان تخریب چهره هاست/مردم فریب نخواهد خورد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،اصلاح طلبان کرمانی که استارت کار خود را با همایش جنجالی از اسفند تا اسفند در سال گذشته آغاز کرده بودند در ادامه ی فعالیت های خود در این استان با اعلام اسامی ای اقدام به چهره سوزی کاندیدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان کرده اند.

خبرگزاری ایلنا با انتشار مطلبی با عنوان احتمال رقابت برادران سردار سلیمانی و جهانگیری و شهید باهنر در کرمان! از حضور این افراد ار انتخابات مجلس خبر داد.

این خبرگزاری فهرستی طولانی از شخصیت‌های مشهور سیاسی و یا وابستگان چهره‌ها را به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمان بر شمرده است.

زاهدی وزیر سابق علوم و نماینده فعلی کرمان، جلالی رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی، موسوی رییس سابق صداوسیمای کرمان، سهراب سلیمانی برادر سردار سلیمانی، مجید دوستعلی متولی مسجد قائم و دبیر هیات دولت نهم، مجید نامجو وزیر نیروی احمدی‌نژاد، بتول نامجو خواهر مجید نامجو و همسر دوستعلی، محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم و مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد احمدی‌نژاد از جمله افرادی هستند که شایعات آمدن آنها در کرمان به گوش می‌رسد.

در میان اصلاح‌طلبان نیز زمزمه‌های کاندیداتوری هاشمیان٬ خواهرزاده آیت‌الله هاشمی و ابراهیم جهانگیری٬ برادر اسحاق جهانگیری شنیده می‌شود. به این جمع باید محمدرضا باهنر را هم افزود که ممکن است برای اینکه اتفاقات مجلس ششم برای او تکرار نشود و توسط مردم تهران از مجلس حذف نشود٬ بار دیگر به زادگاه خود بازگردد.

در این میان لیست بلند بالای افراد اصولگرا و یا وابسته به جریان اصول گرایی اعلام شده که بسیاری از این افراد مدتها قبل حضور خود برای شرکت در انتخابات مجلس را شایعه اعلام کرده و گفته اند که در انتخابات حضور نخواهند داشت.

هدف اصلی اصلاح طلبان از معرفی این افراد چهره سوزی و مهره سوزی بوده زیرا که این اقدام را در انتخابات دیگر انجام داده اند و تا توانستند قبل از داغ شدن تنور انتخابات چهره های خاص و مدنظر و خطر ناک برای خودشان را سوزاندند ؛ اما فرد آب نمکی خود را در دقیقه ی نود معرفی کرده و موفق به کسب کرسی ها شده اند.

نکته ی جالب دیگر در این میان معرفی افرادی است چون هاشمیان و جهانگیری که  وابستگی فراوانی به دولت دارند و به نوعی اصلاح طلب به شما نمیروند و جز نیروهای اعتدالند ؛ که اگر هم دچار تخریب های زود هنگام شوند ضرری به اصلاح طلبان وارد نخواهند کرد.

اما اصلاح طلبان باید بدانند که این فراینده های روانی سوخته اند و دیگر برای مردم شناخته شده هستند و مردم با توجه به پیشینه و خدمات افراد نمایندگان خود را انتخاب خواهند کرد و فریب این گونه حرکات سیاسی زودهنگام را نخواهند خورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.