×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024
افتتاح ۲۸ تخت روانپزشکی در بخش اعصاب و روان بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار سرویس بهداشت و درمان “سیرجان خبر” رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از افتتاح ۲۸ تخت روانپزشکی در بخش اعصاب و روان بیمارستان امام رضا(ع) همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محمدی گفت: با توجه به نیاز مبرم بیماران اعصاب و روان که معمولا مورد بی مهری خانواده ها و باورهای غلط جامعه قرار می گیرند سیاست وزارت بهداشت در تلاش برای تغییر چنین باورهایی و افزایش تخت های روانپزشکی در بیمارستان های عمومی قرار گرفت.

 وی افزود: در سال های اخیر تعداد تخت ها افزایش یافت تا اینکه در سال اخیر هزار تخت روانپزشکی در ۳۳ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی ایجاد شد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز به تبعیت از سیاست های وزارت بهداشت، تخت های روانپزشکی خود را از ۱۷ تخت به ۲۸ تخت افزایش داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان ادامه داد: مراسم افتتاح این تخت ها در بیمارستان امام رضا(ع) و با فرمان سراسری وزیر بهداشت به صورت وب کنفرانس در روز شنبه ۲۵ دی ماه با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار می شود و با این بهره برداری، تخت های روانپزشکی درصد قابل قبولی از کل تخت های درمانی شهرستان را به خود اختصاص می دهد.

وی اذعان داشت: نظر به پوشش خدمات درمانی حوزه روانی بیماران برخی شهرهای اطراف، تخت های اعصاب و روان (روانپزشکی) سیرجان در سال های آینده تا ۴۰ تخت افزایش یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.