×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
حضور مردم در تشییع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی وحدت ملی را به دنیا نشان داد/ وحدت و همراهی بزرگترین عامل پیروزی بر دشمنان است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در تشییع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی وحدت ملی را به دنیا نشان داد.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی همیشه به فکر جهت‌دادن حضور مردم در مراسم‌های مختلف برای رسیدن به تبلیغات علیه نظام اسلامی هستند و توطئه چیده بودند تا بتوانند تشییع جنازه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را در راستای اعتراض به حاکمیت جلوه دهند که حضور همه گروه‌ها به اتحاد خود این توطئه را خنثی کرد.

وی افزود: در اجرای این توطئه، دشمنان مانورهای گسترده و عجیبی هم در رسانه‌های خود داشتند و بسیار شیطنت کردند تا در این همایش بزرگ که قدردانی از شخصیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بود شکاف عمیق بین آن مرحوم و رهبری و مردم ایجاد کنند.

وی همراهی و وحدت را بزرگترین عامل پیروزی بر دشمنان بعد چهار دهه انقلاب عنوان کرد و گفت: نشان دادن تفرقه و اختلاف کار دشمن است و جناح‌های سیاسی و شخصیت‌ها ممکن است اختلاف نظر داشته باشند اما در حفظ انقلاب و نظام اسلامی و اقتدار ملت ایران حتی اختلاف نظر هم نیست و اگر دشمن تبلیغ بر اختلافات دارد این یک القاء بیش نیست تا با خیال خود دلگرم برای  تبلیغات علیه ملت ایران داشته باشد.

خطیب جمعه سیرجان همبستگی و اتحاد ملی را در نظام اسلامی همیشگی و پایدار عنوان کرد و تصریح کرد: سردمداران آمریکایی که تا دیروز بر میز مذاکره برجام را امضا می‌کردند و دم از دوستی با ملت ایران می‌زدند امروز هنگام تحویل امور به دولت بعدی سفارش بر تشدید تحریم‌ها و دشمنی با نظام اسلامی و ملت ایران داشتند و این روش چه جایگاهی در اعتماد و اعتبار حتی برای مردم جهان دارد تا به ملت ایران برسد.

حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم گفت: اهداف دشمن بیرونی مانند آمریکا و صهیونیست‌ها در نشانه رفتن اقتدار ملی و نظام اسلامی است و دشمن داخلی که هوای نفس است موجب می‌شود گرفتار توطئه و وسوسه دشمنان شویم باید مواظب باشیم هر دو دشمن نتوانند بر ما ورود کنند.

امام جمعه سیرجان بر قدرت علمی تاکید و اظهار کرد: باوجود همه پیشرفت‌ها توقف در هر مرحله از پیشرفت‌ها در موارد گوناگون نباید باشد و امروز هم دولت در راستای اقتصاد مقاومتی باید بیشتر تلاش کند تا با ایجاد اشتغال رکود، گرانی، بیکاری و فقر رفع شود.

وی به مناست‌های مختلف هفته پرداخت و حمله موشکی به فرودگاه دمشق را محکوم کرد و گفت: این دشمنان درصدد به هم زدن آرامش مردم هستند و بدانند ملت سوریه در کنار ارتش این کشور دشمنان خود را شناختند و راه پیروزی را کسب کردند و محال است دیگر سوریه به دست بیگانگان بیفتد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.