×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
واژگونی اتوبوس در جاده نی ریز – سیرجان یک کشته برجای گذاشت/ تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از نبض نی ریز؛ واژگونی اتوبوس شیراز به کرمان در گردنه چاه سبز بخش قطرویه شهرستان نی ریز حادثه آفرید.

این اتوبوس با ۲۲ سرنشین که ۱۳ نفر آنها سرباز بودند، در نزدیکی شهر قطرویه نی ریز واژگون شده و تا کنون یک نفر کشته و  تعداد زیادی از مسافران آن زخمی ومجروح شده اند .

این اتوبوس که از شیراز به طرف کرمان در حرکت بود حامل ۲۲ مسافر بوده در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه در گردنه چاه سبز و در ۲۵ کیلومتری قطرویه واژگون می شود و ۳ مسافر آن با حال وخیم روبرو هستند و بقیه که دارای مصدومیت های متعدد می باشند با آمبولانسهای اورژانس و بیماربری شهرستان در حال انتقال به بیمارستان شهدای نی ریز هستند.

از مجموع مسافران این اتوبوس ۴ نفر آنها زن بوده که یک نفر از آنها جان باخته است و یک نفر نیز باردار بوده است که دختر فوت شده،متولد ۱۳۷۴ و حدیث مجیدی نام داشت که اهل شهرستان فسا و دانشجوی پرستاری دانشگاه سیرجان بود.

یکی از مصدومان این حادثه اهل نی ریز است که به خاطر خون ریزی مغزی هم اکنون به بیمارستان ولی عصر فسا اعزام شد و اتوبوس بیمار بر اورژانس فسا برای انتقال مصدومان آسیب دیده وارد بیمارستان شهدا شد .

گفته می شود چند نفر دیگر از مصدومین که دچار آسیب های مغزی هستند در حال اعزام به بیمارستان تخصصی فسا هستند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.