×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
افتتاح ۷ واحد مسکونی روستایی کمیته امداد در سیرجان+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر”طی مراسمی صبح امروز ۷ واحد مسکونی روستایی کمیته امداد در روستاهای خسروانی،اسطور،دارستان، سیف الهی،محمدآباد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت:یکی از ماموریت های بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای نیازمندان است.

سرهنگ دستوی اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای سازندگی و محرومیت زدایی ساخت پروژه های زود بازده و عام المنفعه را دردستورکار خود قرار داده است که با حداقل هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

وی اذعان کرد: واحدهای مسکونی مدد جویان به صورت جهادی و مردمی ساخته می شود و امروز ۷ پروژه مسکونی روستایی کمیته امداد به ارزش ریالی ۴ میلیارد نهصد میلیون ریال ازتامین اعتبارکمیته امداد، کمک خیرین وناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان به بهره برادری رسیده است.

سرهنگ پاسدار علی دستوری گفت: ساخت ۹ واحد مسکونی دیگر در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان سیرجان قرار گرفته است که در آینده نزدیک به بهربرداری خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.