×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
اقتدار عمل امروز به دست گروه‌های مقاومت و مردم سوریه است/اراده و استقامت ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی غرب موجب شکست استکبار و آمریکا است

به گزارش” سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اراده و استقامت ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی غرب موجب شکست استکبار و آمریکا است.

وی افزود: امیدی به آمریکا و اروپا نیست و توطئه‌های متعدد و نقض برجام ثابت می‌کند که آنان هرگز مصلحت ملت ایران را نمی‌خواهند.

خطیب جمعه سیرجان آزادسازی درعا در سوریه و نزدیک شدن ارتش سوریه به مرزهای رژیم اشغالگر قدس را موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: اقتدار عمل امروز به دست گروه‌های مقاومت و مردم سوریه است.

حسینی به مناسبت‌های مختلف از جمله ۲۷ تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و گفت: مصلحت نظام ایجاب کرد تا با پذیرش این قطعنامه اقتدار و پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله همه قدرت‌های دنیا با نظام اسلامی رقم بخورد.

وی در ارتباط با هفته حج گفت: حج نباید تعطیل شود و باید حجاج به ویژه حجاج نظام اسلامی سفیر اقتدار و عظمت ملت ایران باشند و امید است به زودی با نابودی حاکمان آل سعود شاهد برگزای حج ابراهیمی و محمدی در این سرزمین مقدس باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.