×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
اقدامات نیروی دریایی سیرجان، نماد اعلای تفکر بسیجی است

به گزارش «سیرجان خبر» همزمان با فرا رسیدن هفتم آذر ماه روز گرامی داشت نیروی دریایی، امام جمعه سیرجان از مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی این شهرستان بازدید نمود و در جمع فرماندهان کادر و سربازان این مرکز با آنها به گفتگو نشست.

حجت الاسلام والمسلمین مسلمی‌زاده با اشاره به اینکه در عصر حاضر میهن عزیز ما در معرض شکار دشمن قرار دارد گفت: جوان امروز باید درک واقع بینانه‌ای از شرایط امروز خودش، کشور و منطقه داشته باشد و چشم خود را بر روی حقایق عالم باز کرده و دشمن خود را بشناسد. خوشبختانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در این آگاه سازی سربازان خود سابقه درخشانی دارد.

وی به فعالیت قابل ستایش نیروی دریایی در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی در پهنه انقلاب خوش درخشیده و جزو قدرتمندترین نیروهایی است که مایه افتخار میهن به حساب می‌آید.

خطیب جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه علاوه بر نیروی دریایی؛ میهن عزیز ما در عرصه دموکراسی‌های بین‌المللی و سایر عرصه‌ها نیز در مجامع بین‌المللی حرف اول را می‌زند.

وی بسیج را یک گفتمان و تفکر خواند و تصریح کرد: اقداماتی که نیروی دریایی سیرجان انجام می‌دهد نماد اعلای فعالیت یک بسیجی همیشه در صحنه است. خوشبختانه تفکر بسیجی در نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به خوبی جاری و ساری است، به ویژه تلاش مجموعه نیروی دریایی سیرجان به منظور ایجاد امنیت خاطر و آرامش مجموعه سربازان خود برای فراگیری هرچه بهتر آموزش‌ها که این تلاش جای تقدیر دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.