×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
امروزپیروزی ما در گرو مقاومت و ایستادگی و مقابله با طاغوت است/ مسئولین در آینده با رعایت مساوات لازم نقش خود را در تامین مسکن محرومین ایفا کنند

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه شهرستان سیرجان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه با تبریک عید مبعث و اعیاد ماه شعبان گفت : هدف بعثت مبارزه با طاغوت و بندگی خداوند است امروز هم دشمنی غرب به خاطر ادامه همین راه است و همه دشمنانی که علیه نظام اسلامی قد علم کردند تا این هدف و راه را از مردم بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی اسلام ناب محمدی را هدایت بخش ملت ها عنوان کرد و گفت : امروز پیروزی ما در گرو مقاومت و ایستادگی و مقابله با طاغوت است و کسانی که علیه نظام اسلامی ایستادند همان کسانی هستند که در صدر اسلام هم مقابل پیامبر و اسلام ایستادند.

وی به حادثه سیل اخیر اشاره کرد و گفت : باران که رحمت الهی است و این رحمت نوید بخش سالی خوب و ایام پربرکت را دارد اما برنامه ریزی های مردم و مسئولین می باید موجب شود که باران و نعمات خداوند به خرابی و سیل ویرانگر تبدیل نشود لذا ما حق نداریم دیگران را متهم کنیم و مقصر بدانیم و باید در شاخصه های ساخت و ساز و حتی رودخانه ها توجه کنیم و همه ایام آماده بارش رحمت الهی باشیم و بهره ببریم از این نعمت و رحمت تا دچار خسارت نشویم.

خطیب جمعه سیرجان بکارگیری سلائق شخصی را در طرح ها و برنامه ها ی عمرانی و حتی اقتصادی و فرهنگی را موجب عدم حصول نتیجه مناسب عنوان کرد و افزود : بایستی همه طرح ها با مشورت و خرد جمع مطلع و مرتبط و همراه با کارشناسی باشد تا نهایت بهر وری از هر اقدام و طرح عاید مردم و کشور شود.

خطیب جمعه سیرجان با قدردانی از ارتش و سپاه در سیل اخیر و همچنین به دشمنی آشکار آمریکا دراین حادثه هم اشاره کرد و گفت : مسدود بودن حساب ها و یا کارشکنی در ارسال کمک های جهانی به سیل زدگان جنایتی دیگر علیه ملت ایران است و خوب است کسانی که هنوز آمریکا و سردمداران مستکبر این کشور را نشناختند درس عبرت بگیرند و دم از حمایت آمریکا از ملت نزنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به روزملی فناوری هسته ای ۲۰ فروردین و کارشکنی آمریکا در تعهدات خود در فناوری هسته ای هم پرداخت و گفت: در مکتب ما و فتوای مراجع تقلید ساخت بمب اتم حرام و جایز نیست اما استفاده از مزایای دیگرکه موجب پیشرفت نظام اسلامی است لازم و ضروری است لذا مسئولین ما در این زمینه تلاش بیشتری کنند تا فناوری هسته ای کامل شود.

وی به مناسبت ۲۱ فروردین روز بنیاد مسکن هم اشاره کرد و خدمات این نهاد را بی شمار دانست و گفت : مسئولین در آینده با رعایت مساوات لازم نقش خود را در تامین مسکن محرومین ایفا کنند.

امام جمعه سیرجان درپایان نسل جوان را نسلی پویا و پرتلاش دانست و از آنان خواست با کسب علم و تجربه و همچنین تقوا و بصیرت خود را برای مسئولیت های بیشتر آماده کنند و بدانند دشمنان همیشه به دنبال دلسردی و گوشه نشینی این نسل بوده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.