×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
امنیت؛ خط قرمز نیروهای امنیتی ماست/ امروز انگلیس خبیث به کمک آمریکا آمده است

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه ضمن توصیه و سفارش به تقوای الهی به مصادیق تقوا در امت اسلام اشاره کرد و تقوا در فضای مجازی را از ضروریات جامعه امروز دانست.

همچنین خاطر نشان کرد: فضای مجازی دنیای افسارگسیخته ای را در قالب های مختلف به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به تحرکات ضدانقلاب و اقدام خیانت آمیز آنان در برابر مدافعان وطن بیان کرد: در عملیات دقیق و بررسی شده نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران پایگاه ها و محل استقرار و آموزش گروهک های تروریستی در کردستان عراق مورد هدف قرار گرفت. بگیرد.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور بار دیگر با تاکید بر اهمیت فضای خاطر نشان کرد: لجن پراکنی علیه انقلاب با کانال های تلگرامی و ضدانقلابی همچنان توسط دشمن پابرجاست و مردم بصیر و آگاه ما جنایات داعش گونه منافقین خلق را فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به اقدام مقتدرانه فرزندان سپاه ایران در مورد هدف قرار دادن گلوبال هاک آمریکایی بیان کرد: با این اقدام، آمریکایی ها و توان و قدرت نظامی شان را زیر سوال رفت.

وی ادامه داد: امروز انگلیس خبیث به کمک آمریکا آمده است و به طور علنی نفت کش های ایران را ربوده است که جمهوری اسلامی ایران به حول قوه الهی و با تکیه بر سنت الهی والذین جاهدوا … در جنگ اراده ها با اراده های پولادین فرزندان این ملت به رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) پیروز خواهد شد، همچنان که در منطقه پیروز است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.