×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
انهدام باند ۴ نفره سارقان قطعات خودرو توسط پلیس سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر”فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام باند سرقت قطعات و محتویات خودرو در سیرجان خبر داد و گفت : این متهمان به ۲۵ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

 محمد رضا ایران نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت : در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت قطعات و محتویات خودرو و تشدید مقابله با وقوع سرقت و برخورد با سارقان، ماموران پلیس آگاهی سیرجان حین گشت زنی در سطح شهر، نیمه های شب موفق شدند دو نفر از سارقان سابقه دار را هنگام سرقت قطعات خودرویی دستگیر کنند. 

وی افزود: با انتقال این متهمان به سرقت به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات لازم، سارقان دو نفر از همدستانش را لو دادند که طی چندین عملیات همگی دستگیر شدند .
ایران نژاد ادامه داد : در بازجویی های بعمل آمده از این متهمان به سرقت ، آنها به ۲۵ فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو اعتراف کردند و محل اختفای وسایل مسروقه را لو دادند که در اقدامی وسایل مسروقه که شامل پخش خودرو ،بلند گو ، فلش مموری و موبایل کشف و به مالباختگان تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان با اعلام اینکه متهمان از طریق دادسرا روانه زندان شدند خاطرنشان کرد : این سارقان همگی به شیشه اعتیاد دارند وجهت تهیه هزینه مصرف مواد اعتیادآور شیشه ،شبانه با انتخاب خودروهای که در نقاط خلوت و خارج از پارکینگ پارک شده و فاقد ایمنی مناسب بودند دستبرد می زدند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.