×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
انگلیسی ها نیز برده آمریکایی ها هستند/اینستکس نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را اقناع کند

به گزارش”سیرجان خبر”شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات اروپایی ها در رابطه با اینستکس گفت: مقامات انگلیسی که ادعای ابر قدرتی دارند و عنوان می کنند که مستقل از آمریکایی ها تصمیم می گیرند در آخرین گام راهزنی نفتکش ایرانی را انجام دادند؛ فلذا مشاهده کردیم که انگلیسی ها نیز برده آمریکایی ها هستند.

وی در ادامه افزود: جای تأسف است برای کشورهای اروپایی که وقتی مسئله برجام مطرح می شود بیان می کنند که با آمریکا همکاری نمی کنیم اما طی چند ماه گذشته شاهد اقدام عاجل، گسترده و تأثیر گذار از سوی آنان نبوده ایم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در زمینه مسائل مالی، بیمه ای و بانکی نیز آنچه که بتواند به ما و سایر کشورهای دنیا اثبات شود که کشورهای اروپایی مستقل از فشارهای سیاسی آمریکا تصمیمات خردمندانه اتخاذ می کنند را شاهد نبوده ایم.

وی افزود: امیدوار هستیم اروپائیان به این جمع بندی برسند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران با فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله به دنبال عزت، اقتدار مسالمت و صلح جهانی است.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری و مسئولین کشور بیان کرده اند تحریم های ظالمانه آمریکا یک طرفه است که هیچ منطقی آن را قبول نمی کند.

حسن پور تصریح کرد: اینستکس نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را اقناع کند؛ بنابراین می توان گفت اروپایی ها نتوانسته اند اقدامی در شأن ما انجام دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم صلحی پایدار در منطقه ایجاد شود و اروپایی ها در مهلت تعیین شده اقدماتی را انجام دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.