×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
انگلیس با شکست برابر اروگوئه در آستانه حذف قرار گرفت

به گزارش“سیرجان خبر” تیم‌های انگلیس و اروگوئه در گروه D رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک اروگوئه به پایان رسید. لوئیس سوارز در دقایق ( ۳۹ و ۸۵) برای اروگوئه گل زد و وین رونی در دقیقه ۷۵ تک گل بی‌ثمر انگلیس را به ثمر رساند.

سوارز ضربه خطرناکی به سمت دروازه انگلیس فرستاد که جو هارت توپ را با زحمت به بیرون فرستاد. دقیقه ۵۱ توپ عمقی به کاوانی رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت بدست آمده استفاده کند و توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، نوبت انگلیسی ها بود که خودی نشان دهند. رونی نزدیک نقطه پنالتی با پای چپ شوتی به سمت دروازه اروگوئه زد که دروازه‌بان اروگوئه توپ مهاجم انگلیس را دفع کرد.

بازی تا دقیقه ۷۵ بدون اتفاق خاصی روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه وین رونی از یورش جانسن توپ ارسالی این بازیکن را وارد دروازه اروگوئه کرد تا هم تیمش گل خورده را جبران کند و هم طلسم گل نزدن خود در جام جهانی را بشکند. ۲ دقیقه بعد انگلیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه‌بان اروگوئه مانع این کار شد.

در حالی که انگلیسی‌ها به زدن گل دوم خوش‌بین بودند، دقیقه ۸۵ دروازه‌بان اروگوئه توپ را به میانه‌های میدان فرستاد و کاوانی باز هم سوارز را در موقعیت مناسب قرار داد تا این بازیکن با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه انگلیسی‌ها کند. پس از این دقایق انگلیسی‌ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا در آستانه حذف قرار گیرند. اروگوئه هم با این برد ۳ امتیازی شد.

دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۰:۳۰ جمعه بین ایتالیا و کاستاریکا برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.