×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
اولین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیرجان برگزار شد/ کاندیداهای احتمالی شهرداری مشخص شدند

به گزارش “سیرجان خبر” اولین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیرجان عصر روز گذشته در محل شورای شهر برگزار شد.

این جلسه که با غیبت امین صادقی عضو شورای شهر همراه بود باعث شد تا برخی تصمیم گیری های شورا برای تعیین کمیسیون ها و بحث و بررسی انتخاب شهردار به تعویق بیفتد.

عرب گویینی در این جلسه با پیشنهاد اینکه جلسات شورا دوشنبه و چهارشنبه برگزار شود، گفت: بحث انتخاب شهردار هر چه سریعتر باید انجام شود.

وی نظارت شورا بر عملکرد شهرداری را مهم ارزیابی کرد و افزود: پس از اتمام عملیات عمرانی فیبر نوری در خیابان امام بلافاصله عملیات قیر باشیِ آسفالت شروع شد اما این کار باید اساسی انجام شود و آسفالت متراکم سازی شود.

رئیس شورای شهر نیز از تعیین پنج کمیسیون برای شورای شهر خبر داد و اظهار داشت: کمیسیون‌های املاک ، عمران ، برنامه بودجه نظارت ، خدمات شهری و فرهنگی ورزشی پنج کمیسیونی هستند که با رای گیری اعضاء ریاست آنها مشخص می شود.

محمد عسکری بیان کرد: باید به دور از سیاسی کاری و فشار از خارج در بحث انتخاب شهردار عمل کنیم تا روال قانونی آن پیگیری شود.
وی مهلت ثبت نام کاندیدای شهرداری را تا پنج شنبه اعلام کرد و عنوان کرد: دکتر محمد معتمدی زاه، مهندس حسن زیدآبادی ، دکتر خالقی، دکتر سروش نیا ، دکتر جعفر قلی خانی ، بروجردی ، حسن رحیمی و مهندس بهشتی از جمله افرادی هستند که تا کنون ثبت نام کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.