×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور سراسری سیرجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۶ با حضور دانش آموزان و مسئولین در محل دبیرستان تیزهوشان آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار داشت:علم و دانش به وسیله تواضع عمران و آبادانی پیدا می کند کسی که می خواهد علم و دانشی را بیاموزد اگر به زینت تواضع مزین باشند عمران و آبادانی پیدا می کند.

اکبر محیاپور اذعان داشت:دانش آموزی موفق می شود که از یک استعداد خدادادی بهره مند است اما در این کنار این توامندی تلاش و کوشش حرف اول را می زند افراد نبایند در خصوص توانایی خود مغرور شوند و اگر تلاش و کوشش نباشد موفق نخواهند شد.

وی اظهار داشت:شرایطی که معلمین و مدارس دارند تلاش می کنند که دانش آموزان به رشد برسند و امیر حسین قاسمی که افتخار شهرستان در کشور شد و دانش آموزان زیادی از سیرجان حائز رتبه برتر شدند.

مسئول سمپاد استان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت::سیرجان تاریخ و قدمت زیادی دارد و آموزش و پرورش سیرجان که سال گذشته جشن یکصد سالگی خود را گرفت و مهد افتخار آفرینی ها است.

سعیدی در خصوص پیشرفت دانش آموزان گفت:از دانشمندان ایرانی الگوبرداری کنید و فرصت ها را برای پیشرفت جوانان ایجاد کنیم تا شاهد ایرانی آباد و سرافراز باشیم.

وی در پایان گفت:باید به گونه ای عمل کنیم که آموزش و پرورش ما در خور شان دانش آموزان باشد و آدم هایی را تربیت کند که برای جامعه اثر گذار باشد تا بتواند ایرانی آباد را رقم بزنند.

فرماندار سیرجان نیز در این مراسم گفت: رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت باید برحمایت همه جانبه از تمام دانش آموزان بخصوص نخبگان استوار باشد.

مکی آبادی با بیان اینکه رویکرد دستگاه تعلیم وتربیت بر سه محور دانش آموز، اولیاء و معلمان استوار است تصریح کرد: توجه به این سه عنصر برای ارتقای انگیزه تحصیل، افزایش مشارکت و انگیزه تدریس لازم است.

فرماندار سیرجان ادامه داد: ازاینکه امروز دریک جمع علمی وفرهیخته حضور یافته ام بسیار خوشحالم و امیدوارم  این نخبگان علمی درآینده موجب  خیر وبرکت  برای جامعه وکشور باشند.

لازم بذکر است در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از امیر حسین قاسمی رتبه اول کنکور ،از ۴۰نفر از دانش آموزان دیگر که در کنکور امسال رتبه زیر هزار را به دست آورده بودند با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

خبرنگار:طناز بیطرفان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.