×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
اولین همایش آموزشی آسیب های اجتماعی در سیرجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” این مراسم با هدف آموزش آسیب های اجتماعی در دو بخش نمایشگاه و کلاس های آموزشی مختص والدین و کلاس های عقیدتی،آسیب شناسی،مشاوره،عفاف و نماز مختص دانش آموزان در دبیرستان دخترانه حلیمه سعدیه با حضور مسئولین برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:این مراسم مخصوصا نمایشگاه آن در حد عالی است چون برگزار کننده و سازندگان آن خود دانش آموزان هستند و همین امر باعث می شود که دانش آموزان در کارها مشارکت کنند و به گونه ای خود را مسئول بدانند.
محیاپور در ادامه گفت:همین که دانش آموز یک روز از برنامه درسی دور بوده و به کار های فرهنگی و آموزشی می پردازد خیلی خوب است و روحیه دانش آموزان را تقویت می کند.

معاون مالی و اداری شهردار سیرجان نیز در مورد این مراسم خلاق و کارآمد گفت:خوبی این نمایشگاه و این مراسم به این است که صفر تا صد امور را دانش آموزان در دست داشتند.
معتمدی اظهار داشت:این گونه مراسمات در سطح شهر باید بیشتر برگزار شود تا روحیه دانش آموزان تقویت و والدین با این گونه مسائل بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است که همزمان با برگزاری این کلاس ها نمایشگاهی در بخش های مواد مخدر و آشنایی تدریجی دانش آموزان و والدین با معضلات آنها،کتاب شناسی و غرفه کتاب،غرفه غذاهای سنتی،صنایع دستی و شهدا افتتاح گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.