×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
همایش ائمه جماعات در سیرجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان در مسجد ولی عصر(عج) با حضور مسئولین و تعدادی از روحانیون به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان در این همایش اظهار داشت:اکثر مساجد شهرستان فعال هستند و در عرصه های فرهنگی،مذهبی فعالیت دارند و خوشبختانه فقط تعداد اندکی از مساجد حضور کم رنگی دارند.

سرهنگ مهدوی فرد در ادامه افزود:امیدواریم که مشکلاتشان را ریشه یابی کنند تا آن ها نیز مانند مساجد دیگر شهرستان فعال کار کنند و زمینه کار فرهنگی را برای جوانان و سایرین فعال کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام خدامی امام جمعه مسجد ولی عصر(عج) گفت:مساجد نقش مهم و ارزنده ای در تربیت و افکار جوانان دارند و می توانند جوانان را به سوی افکار انقلاب و اهداف آن راهنمایی کنند.

وی اظهار داشت:برای این گونه کارها نیاز به اقلامی است که باید فراهم شود تا کارها بهتر و با سرعت بیشتر پیش بروند.

حجت الاسلام ذوالقدری امام جماعت مسجد امام حسین(ع) گفت:یکی از راهکارهایی که می توان جوانان اعم از زن و مرد را به مسجد جذب کرد برگزاری کلاس های آموزسی و تربیتی است.
وی افزود:متاسفانه همه فکر می کنند که مسجد فقط برای عبادت است ولی مسجد جای آموزش هم است مگر چه عیبی دارد که کلاس های درسی ، آموزشی ، فرهنگی و حتی آشپزی برای خانم ها نیز در مساجد برگزار شود.

زیدآبادی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان نیز در این مراسم اظهار داشت:زمان گذشته با زمان الان تفاوت هایی داردکه باید ما به شیوه های گذشته برای جذب جوانان روی بیاوریم مثلا در زمان گذشته خودمان را برای کنکور سراسری و امتحانات آماده می کردیم و در مسجد درس میخواندیم و همیشه مسجد شلوغ بود چه عیبی دارد جوانان در مساجد درس بخواند و حتی اشکالات یکدیگر را نیز حل کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.