×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
اگر آقایان راست می گویند بروند غرامت شهیدان را بگیرند که چندین برابر دارائی های ایران در آمریکا می شود

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از ” آرمان کرمان” ؛ یک مادر شهید با نوشتن نامه ای و طرح چندین سوال از سیاست های خارجی دولت تدبیر و امید و انتقاد کرده است.

این مادر شهید با اشاره به طرح دریافت غرامت از منابع بلوکه شده ی ایران در کشور های غربی توسط آمریکا ، خواستار اقدام متقابل دولت و مسئولان در برابر این موضوع شده است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

“با عرض سلام و خسته نباشید

چند سوال داشتم

-آقایانی هی دم از برجام و پس از برجام می زنند و آمریکا هم هر لحظه خواسته هایش را زیادتر می کند و غرامت می خواهد. اگر یک آمریکایی درجایی از دنیا سردرد شد غرامتش را از ایران میخواهند، غرامت شهیدان و جانبازان را از زمانیکه پای این جنایتکاران در ایران بازشد چه کسی باید بدهد ، غرامت ۱۵ سال تبعید امام(ره) را چه کسی باید بدهد.

منافقین و صدام به دستور چه کسی بهترین فرزندان این آب و خاک را از ما گرفتند، چرا هیچکس در این باره چیزی نمی گوید و در شبکه های مجازی در این باره صحبت نمی کنند. اگر آقایان راست می گویند بروند حق و غرامت شهیدان را از آنها بگیرند که چندین برابر دارائی های ایران در آمریکا می شود، درخواست ما از مسئولین این است همانطور که آنها طرح و لایحه می دهند و تصویب می کنند مجلس و مسئولان ما هم این درخواست همه ملت ایران را از جامعه بین المللی داشته باشند.

والسلام علیکم و رحمه الله”

0101

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.