×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
ایجاد ۲ ایستگاه پلیس‌راه در محور سیرجان – گل‌گهر

police rahnamaeiبه گزارش“سیرجان خبر” محور سیرجان – مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر به طول ۴۰ کیلومتر از مسیر سیرجان به شیراز است که با حجم تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر روبه‌رو است که هنوز دو بانده نشده است.

اقدامات پلیس راهور استان و کشور برای به صفر رساندن حوادث و تصادفاتی است که در سال جاری جان بیش از ۱۰ نفر را گرفت و کمتر از ۱۰ فقره تصادف در این محور روی داد، ضروری بوده و این محور نیازمند اقدام جدی مسئولان برای دوبانده شدن است.

اسحاق کریمی نماینده پلیس راهور کشور در جلسه هماهنگی کنترل این محور که در فرمانداری سیرجان با حضور مقامات مسئول تشکیل شد، گفت: به منظور کنترل دقیق ترافیک و اجرای کامل قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف نبود حوادث در محور سیرجان – مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر دو ایستگاه پلیس با تجهیزات لازم در این محور ایجاد شد.

وی افزود: این ایستگاه‌ها در بدو ورودی این محور و خروجی تا مسیر گل‌گهر نسبت به ساعات ورود و خروج خودروهای گل‌گهر به ویژه اتوبوس‌های شرکت‌های وابسته به این مجتمع معدنی اقدام و بر اساس قانون با متخلفان برخورد و خودروی آنان توقیف می‌شود.

کرمی ابراز داشت: از فعالیت اتوبوس‌های بالای ۲۰ سال و فرسوده که در این محور تردد می‌کنند، جلوگیری، ضوابط و شرایط و الزامات راهنمایی و رانندگی برای آنان اجباری و متخلفان به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

فرمانده پلیس راه سیرجان در این نشست گفت: بیش از ۲۳۰ اتوبوس در این محور کار سرویس‌دهی و ایاب و ذهاب کارگران را بر عهده دارند که یک‌پنجم آنها دارای مشکلات قانونی بوده که مانع از فعالیت آنان می‌شود.

اسماعیل جهانشاهی خاطر نشان کرد: اقدامات فعلی برای نبود حوادث و تصادفاتی بوده که تاکنون به وقوع پیوسته است و قطعا پلیس ماموریت خود را با شدت هرچه بیشتر در این محور انجام می‌دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.