×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
با مدیرانی که برخلاف سیاست اشتغالزایی حرکت کنند برخورد می کنیم

به گزارش “سیرجان خبر” منصور مکی آبادی در خصوص اظهارات نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی پیرامون اشتغال بیش ازهزار نفر تاپایان سال در شرکت های صنعتی و معدنی سیرجان ضمن حمایت از این سخنان؛اظهار داشت:در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری برنامه ریزی جدی در راستای اشتغال جوانان سیرجان بعمل آمده است و با اهمیت به پتانسیل بالقوه سیرجان اشتغال بیش از ده هزارنفر تاپایان سال باهمکاری مجموعه مدیریتی شهر عملی خواهد شد.

فرماندار سیرجان ادامه داد:طبق آمار رسمی مجموعه وزارت کار تعهد اشتغال پیش بینی شده شهرستان سیرجان در سال جاری در سامانه رصد ۲۸۸۰ نفر بوده که تا تاریخ ۱ آذر ماه به میزان ۴۶۲۵ نفر با ۱۶۰ درصد تحقق ثبت شده است و به همین دلیل سیرجان در استان کرمان رتبه اول اشتغال زایی را به دست اورده است.
مکی آبادی همچنین بیان کرد:با درایت مدیریتی استاندار جدید کرمان انگیزه مضاعفی در بین مدیران استان به وجود امده است که نوید روزهای خوش خدمت مجدانه به مردم فهیم استان را به ارمغان می آورد.
فرماندار سیرجان در بخش پایانی با هشدار جدی به برخی مدیران تاکید کرد:در اجرای برنامه ریزی های اشتغال با هماهنگی نماینده محترم مردم در مجلس با مدیرانی که بر خلاف سیاست های اشتغالزایی حرکت کنند، برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.