×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
بدهی ۱۰۵۰ میلیارد تومانی شرکت‌های فولاد به گل‌گهر

به گزارش“سیرجان خبر” عباس بحرینی با بیان اینکه خبر تعطیلی مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان را تکذیب می‌کنم، اظهار داشت: بدهی شرکت‌های فولادی به گل‌گهر بیش از یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: قبلا گفتیم در صورت عدم تحقق این بدهی طرح‌های توسعه متوقف یا به کندی پیش می‌رود و اکنون روند کار گل‌گهر در بخش‌های کارگری و تولیدات تغییری ندارد.

بحرینی افزود: در حال رایزنی هستیم تا بدهی‌های فولادی‌ها به شرکت پرداخت شود و اگر محقق نشود، دولت هم به حق انتفاع خود نمی‌رسد و پیمانکاران نیز حق و حقوق خود را نمی‌توانند، دریافت کنند گر چه سیستم وام بانکی برای ما باز است، اما مایل به استفاده از تسهیلات نیستیم و می‌خواهیم کار در روند خود به پیش رود.

بحرینی با ابراز ارزان بودن محصول تولیدی در بخش صادرات بیان داشت: سال گذشته در همین ایام قیمت صادرات ما در هر تن ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار بود و اکنون همپای نفت این قیمت‌ها تنزل داشته و به ۳۰ دلار رسیده است.

معاون اقتصادی شرکت گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: باید راه‌کاری برای رفع این معضل داشت و در صادرات هم مشکل داریم و یقینا این مسائل و کاهش درآمدها در صورت ادامه رکود خاص خود در همه بخش‌ها را دارد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.