×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
بذرپاش: خدانکند مجلسی تشکیل شود که حاج قاسم را در تهران زمین گیر کنند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از دانا،دومین گردهمایی انتخاباتی جمعیت آبادگران ایران اسلامی با حضور چهره های شاخص اصولگرا و کاندیداهای ائتلاف این جریان در تهران برگزار شد. در این مراسم که همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شد، چهره هایی چون محمد حسن ابوترابی فرد و مهرداد بذرپاش از اعضای ائتلاف اصولگرایان، مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و حبیب کاشانی عضو شورای شهر پایتخت حضور داشتند.

 بذرپاش: خدانکند مجلسی تشکیل شود که حاج قاسم را در تهران زمین گیر کنند

 مهرداد بذرپاش عضو ائتلاف اصولگرایان با تقدیر از جایگاه والای شهدای مدافع حرم، گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند جنگی به مراتب بزرگ تر و سنگین تر در وسعت سرزمینی شام و عراق و با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل و ترکیه و عربستان شکل می گرفت که بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس برای ما بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید مجلسی تشکیل دهیم که قدر خون شهدا را بداند، عنوان کرد: خدا نکند مجلسی تشکیل شود که حاج قاسم سلیمانی را به جای جنگ با داعش در تهران زمینگیر کرده و پاسخگوی شبهات مطرح شده توسط برخی افراد کند. البته قطعا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و به همت مردم چنین مجلسی تشکیل نمی شود.

بذرپاش در پایان خاطر نشان کرد: مردم با روحیه انقلابی و بصیرتی که دارند اجازه تشکیل مجلس ناخلف را نمی دهند. ضمن اینکه باید بدانیم اولویت مجلس بعدی و دولت کنونی باید خارج کردن کشور از رکود باشد. همه باید دست در دست هم دهیم تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کرده و خواب نفوذ مجدد بیگانگانی چون انگلیس بدون تعبیر باقی بگذاریم.

 ابوترابی فرد: شاخصه های انتخاب برتر

 محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ایران در سایه ۲ نعمت جمهوریت و اسلامیت از یک موقعیت استثنایی برخورد شده ،اظهار داشت: اسلامیت این نظام به حضور رهبری شجاع و فقیهی عادل و مدبر وابسته است و جمهوریت آن نیز در این است که مردم در انتخابات مختلف، همه ارکان این نظام را انتخاب می کنند.

عضو ائتلاف اصولگرایان در ادامه خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان، دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر همگی توسط مردم انتخاب می شوند. یکی از مولفه های مهم اقتدار ایران برگزاری به طور متوسط سالانه یک انتخابات است و این سرمایه کشور و ملت ماست.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات رمز عزت خودشان است، گفت: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که بتوانند از منافع و مصالح ملی دفاع کرده و قوی و امین باشند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ایران امروز از توانایی های بسیاری برخوردار است. در همین ساعت از شمال و جنوب تا شرق و غرب و تا نقطه صفر مرزی امنیت کامل برخوردار است و این سرمایه استثنایی است. این در شرایطی است که کشورهای همسایه ما در ناامنی و شعله های آتش می سوزند در مقابل مردم ما در این امنیت و در اوج اقتدار سیاسی قرار دارد.

ابوترابی فرد در پایان عنوان کرد: ایران مقتدر باید به قدرت اقتصادی بزرگ دست یابد. ایران کشوری ثروتمند است و می توانیم با بکارگیری نیروهای جوان و حرکت در مسیر تولید، اقتدار خود را به دنیا نشان دهیم.

 

 چمران: انتخابات نمایانگر نشاط سیاسی ملت است

 مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حضرت زهرا(س) اولین مدافع حریم ولایت بوده اند، اظهار داشت: امروز هم دشمن به این دلیل از ما هراس دارد که مردم ایران مدافع حریم ولایت هستند و مخالفت های استکبار جهانی با ایران هم به همین علت است. دشمنی آنها با ایران به این دلیل است که ما در دنیا یک روش و حکومت نو را آغاز کردیم و آن جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه است.

عضو ائتلاف اصولگرایان در ادامه به برگزاری میانگین سالانه یک انتخابات در ایران اشاره کرد و افزود: از ریاست جمهوری و مجلس خبرگان گرفته تا مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، در طول این سال ها برگزار شده و این فشار انتخابات باعث شد تا مجلس و دولت تصمیم به تجمیع انتخابات به صورت هر ۲ سال یکبار بگیرند. این هم نشان از جمهوریت و اسلامیت ماست که به دنیا عرضه داشتیم. همه مسئولان و شخصیت های نظام ما هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند.

وی در ادامه به عدم وجود دموکراسی و مردم سالاری در برخی کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: در همین عربستان مردم حتی رنگ انتخابات را هم نمی بینند و یکبار هم رای دادن را تجربه نکرده اند. روسای این کشور هم نام اسلامی را بر خود نهاده اند که این همان اسلام آمریکایی است که امام (ره) به آن اشاره داشتند. سعودی ها دست در دست اسرائیلی گذاشتند که دشمن ترین دشمنان است.

چمران همچنین خاطر نشان کرد: ما می دانیم دشمن از سلاح هسته ای ما هراس ندارد. دشمن از حضور مردم و پای کار بودن ملت می هراسد. اقتدار ما از انتخابات و حضور مردم به دست آمده و در انتخابات است که آزادی و پویایی ملت ما مشخص می شود.

رئیس شورای شهر تهران به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مشکلات بسیار است و در حوزه اقتصادی نیز این معضلات بیشتر است اما باید تلاش کنیم که این مشکلات حل شود. ما کشور فقیری نیستیم و دارای ثروت فراوانی هستیم. از طرف دیگر دانشمندان بزرگ و فداکاری داریم که برای اداره کشور فداکاری می کنند. بنابراین با مدیریت صحیح می توانیم از این ثروت های مملکت بهترین بهره برداری را برای اداره کشور داشته باشیم.

چمران در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: ما منتظر ظهور هستیم و این اتفاق زمانی رخ می دهد که مردم نشاط اجتماعی و پویایی سیاسی داشته باشند. این نشاط و پویایی نیز در کشور ما با حضور در انتخابات به نمایش درمی آید. ما نیز امروز گردهم آمدیم تا از ائتلاف بزرگ اصولگرایان که افراد شایسته ای را در خود جای داده حمایت کنیم و برگه های رای خود را با نام شخصیت های ارزشمند این لیست پر کنیم.

 علیپور: ائتلاف بی سابقه در ۲۸ سال گذشته

  در ابتدای این برنامه نیز عباس علیپور قائم مقام ستاد انتخاباتی جمعیت آبادگران، با تمجید از ۱۲ سال حضور فعال جوانان در برنامه های جمعیت آبادگران ایران اسلامی، گفت: جمعیت حاضر در مراسم همواره بدون چشمداشت و بی منت در صحنه حاضر بوده اند و بدون هیچ توقعی در تمام برنامه ها و صحنه ها حضور فعال داشته اند. جمعیتی که اکثریت آن را جوانانی نخبه، مدیر و سرشناس از مناطق مختلف تهران تشکیل داده اند

علیپور با بیان اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی بررسی راهکارهای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است، اظهار داشت: در ۲۸ سال گذشته تابحال چنین ائتلافی در میان جریان اصولگرا تشکیل نشده که همه واحد و یک صدا، لیستی مشترک ارائه دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.