×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
برگزاری دوره آموزش معارف جنگ در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر”دوره معارف و تجربیات دوران دفاع مقدس ، با هدف انتقال ارزشهای دفاع مقدس به جوانان و سربازان و بهره گیری از معارف و تجربیات دوران دفاع مقدس در آمفی تئاتر مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این مراسم با نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس و بیان ویژگیهای شخصیتی امام راحل گفت : امام با اشراف به قرآن واحادیث و با آگاهی از تاریخ معاصر دریافتند انقلاب با حضور مردم به پیروزی می رسد.
سردار ابوحمزه افزود : حضرت امام خمینی با بینش عمیق خود واقف بودند که با مجموعه ای از نیروهای مسلح قوی می تواند از اصل انقلاب و نظام اسلامی دفاع کند و با تشکیل سپاه ، بسیج وتثبت ارتش این مهم محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد : استکبار سه استراتژی مهار انقلاب ،انحراف انقلاب وشکست انقلاب را علیه انقلاب اسلامی ایران مشخص کرد و در این مسیر جریانها ی زیاد داخلی و خارجی را بوجود آورد که به لطف خدا وهدایت امام خمینی و رهبری تا کنون موفق نشده و نخواهند شد.
در مراسم پایانی دوره یاد شده که هشتاد و هفتمین دوره آموزش معارف جنگ برای ناویان وظیفه بود اعلام شد : تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از جوانان و مشمولین وظیفه در مرکز آموزش دریایی شهدای وظیفه سیرجان این آموزش ها را طی کردند و با تجربیات و موفقیت های فرماندهان و سردران آشنا شدند .
این مراسم که با برنامه های فرهنگی متنوع همراه بود با تجلیل و قدردانی از رزمندگان وفرماندهان وجانبازان جنگ تحمیلی پایان یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.