×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
برگزاری مانور شرکت گاز در سیرجان

به گزارش سیرجان خبر؛ محمد رضا سلیمانی سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت:در این عملیات آمادگی، علاوه بر نیرو‌های شرکت گاز، سایر دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و امدادی حضور داشتند که شرکت‌های گاز استان‌های فارس، هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مشارکت داشتند.

وی افزود: ۸۰۰ هزار مشترک گاز در استان کرمان وجود دارد و این مانور‌ها با هدف آمادگی در مواقع متعدد برگزار می‌شود.

سردار قمی معاونت امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور این مانور‌ها را مصون سازی و استحکام زیر ساخت‌های خدمات رسان عنوان‌کرد و گفت: مصونیت سازی در ابن‌مانور مشترک علاوه از شرکت‌گاز تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها مشارکت کردند و در کوتاهترین زمان‌ممکن به اهداف از پیش تعیین شده است یافتیم.

آقتی نور موسوی مدیر پدافند شرکت ملی گاز کشور نیز استمرار بخشی خدمات به مردم حتی در مواقع بحران هدف از اجرای این مانور‌ها دانست و‌گفت: آمادگی لازم در این مانورمشخص شد و ضمن کسب تجربیات، یافته‌های جدید را نیز در عملیات‌های مانوری آینده خواهد بود.

گفتنی است؛ افزایش توان عملیاتی و قدرت تصمیم‌گیری در شرایط اضطراری، اطمینان از آماده‌به‌کار بودن وسایل و تجهیزات اطفاء حریق، شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارزیابی عملکرد گروه‌های مختلف حاضر در عملیات و نیز هماهنگی بیشتر میان واحد‌ها در شرایط اضطراری ازجمله اهداف برگزاری رزمایش‌های مقابله با شرایط اضطراری بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.