×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
برگزاری همایش رونق تولید در مجتمع گل گهر سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت دیروز در همایش رونق تولید در مجتمع گل گهر سیرجان گفت: بیست هزار واحد تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در کشور با چهارده هزار میلیارد تومان تسهیلات از رکود خارج شده اند.
رحمانی با اشاره اینکه استان کرمان پانصد میلیارد تومان از تسهیلات رونق تولید استفاده کرده است افزود: این استان با توجه به ظرفیتهای بالا و اجرای طرحهای اقصاد مقاومتی درآن می تواند سهم بیشتری از این تسهیلات داشته باشد.
وی در ادامه گفت: استان کرمان را قطب تولید فولاد در کشور دانست و افزود: یازده میلیون تن فولاد در استان کرمان تولید می شود.تجهیز معادن و نوسازی منابع و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و جدید را اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد.
در این جلسه اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: استان کرمان از استانهای صنعتی و معدنی کشور است که اعمال درست ارزش افزوده رونق کسب و کار مردم و آبادانی استان را به دنبال دارد.
حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به کسب رتبه دوم شهرستان سیرجان در جذب منابع اعتباری استان اشاره کرد و افزود: برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در باغات پسته سیرجان دویست میلیارد تومان اختصاص یافته است.
مدیرعامل مجتمع معدنی گل گهر سیرجان هم ازسرمایه گذاری بیست و دو هزار میلیارد تومانی در این مجتمع و از تولید بیش از ده میلیون تن کنتسانتره و هفت میلیون تن گندله و بیش از یک میلیون تن آهن اسفنجی در نه ماهه امسال خبرداد.
تقی زاده افزود: امسال دو میلیون و ششصد و بیست و هفت هزار تن محصولات و کنسانتره به ارزش ۹۵ میلیون دلار تولید داشته ایم که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال سی و هفت درصد رشد دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.