×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
بعداز مدیر عامل گل گهر مدیر این تیم مبلغ دو میلیون یورو را تکذیب کرد

به گزارش سیرجان خبر؛ یک رسانه یونانی پس از قرارداد مارینوس اوزونیدیس با باشگاه گل گهر اعلام کرد قرارداد این مربی ۲ میلیون یورو (بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان) برای تیم ایرانی آب خورده است.

 

پس از انتشار این خبر از سوی رسانه یونانی، حیدر افسری، مدیر تیم گل گهر مبلغ اعلام شده را تکذیب کرد و در این رابطه اظهار کرد: این‌که اعلام کردند قرارداد سرمربی و دستیارانش بر اساس یورو است، درست نیست. قرارداد این مربی بر اساس یکی از ارزهای منطقه است و دستمزد سالانه‌اش حتی یک سوم مبلغ اعلام شده هم نیست.

 

وی ادامه داد: پروسه انتخاب سرمربی گل گهر یک ماه طول کشید و برخی از شاخصه‌ها و معیارها را بررسی کردیم تا به این مربی رسیدیم. سال گذشته هم شفاف و طبق دستور عمل کار کردیم. ما همیشه سقف قرارداد سازمان لیگ را رعایت می‌کنیم و همه این مساله را می‌دانند. اگر نیاز باشد اسناد را هم منتشر می‌کنیم.

 

افسری اضافه کرد: شاید می‌خواهند برای تیم ما جو سازی کنند که این ارقام را مطرح می‌کنند. چند گزینه ایرانی هم داشتیم اما بعد از آقای قلعه‌نویی به سراغ گزینه‌های خارجی رفتیم. اگر  گزینه خارجی به نتیجه نمی‌رسید به گزینه‌های ایرانی‌ می‌رسیدیم اما در حال حاضر مربیان خوب ایرانی‌ اکثرا تیم دارند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.