×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
بقای زورکی گل گهر در لیگ یک

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم فوتبال گل گهر سیرجان در چهار چوب سی و هفتمین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در مصاف با پارسه تهران به نتیجه تساوی رضایت داد و با کسب ۴۴ امتیاز بقای خود را در لیگ دسته اول فوتبال کشور قطعی کرد کسب یک امتیاز این بازی در تغییر جایگاه گل گهر ایجاد نشد و این تیم سیرجانی در همان رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

گل گهر با این تساوی خیالش از سقوط به لیگ دسته دوم راحت شد و پس از طی فصل پر فراز و نشیب شاگردان مجید نامجو مطلق با خیالی آسوده ادامه بازی های لیگ را پی می گیردند گل گهر در هفته پایانی به مصاف ماشین سازی تبریز تیم لیگ برتری شده می رود تا با یک بازی غیر حساس پرونده لیگ یک فصل ۹۴-۹۵ را ببندند.

گل گهر در این فصل که تغییر مربی را پشت سر گذاشت و دستخوش تغییرات اساسی در هیئت مدیره و سرمربی باشگاه شد تغییراتی که شاید از نظر صاحب نظران زمینه عقب ماندگی گل گهر را فراهم کرد با آمدن نامجو مطلق به گلگ گهر انتظار می رفت تا در روند شرایط تیم بهبود ایجاد شود اما حضور مربی تهرانی هم نتوانست در شرایط تیم تاثیر بگذارد.

گل گهر در لیگ دسته اول  رکورددار تساوی های پی در پی است این تیم در ۳۷ بازی خود تنها ۸ برد دارد و ۲۰ بازی را نیز به تساوی کشانده است تاکتیکی که در زمان سرمربی گری قاسم شهبا نیز به ندرت مشاهده می شد برنامه ریزی هیئت مدیره باشگاه برای نگه داشتن تیم در شرایط تعادل نیز به صراحت مشاهده می شد.

۲۴ اسفند ماه سال گذشته در دیدار خانگی گل گهر با مس کرمان از سوی تماشاگران تیم گل گهر سیرجان تخلفانی مبنی بر رفتار زننده و استفاده از الفاظ اهانت آمیز عده ای از لیدرهای این تیم نسبت به تیم میزبان صورت گرفت پس از این مسابقه طبق آیین نامه انضباطی  گل گهر به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در هفته سی یکم رقابت ها نیز در حالی گل گهر با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم گل گهر تمام شد که در دقایق آخر بازی  اعضای دو تیم با هم درگیر شدند در گیری بین مربیان و بازیکنان دو تیم آغاز شد این عمل باعث شد تا ۱۰ دقیقه بازی متوقف شود اما پس از آنکه داور سوت پایان بازی را به صد در آورد درگیری فیزیکی بین نامجو مطلق و تیم داماش گیلان شدت گرفت.

پس از این دیدار مربی و سرمربی گل گهر هرکدام به ترتیب به ۶ جلسه محرومیت از همراهی تیم و ۲۰ میلیون ریال و یک جلسه محرومیت و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

با هر پستی و بلندی که بود گل گهر با تمام توان خود برای ابقا در لیگ دسته اول تلاش کرد تا برای چندمین سال متوالی شهرستان سیرجان در عرصه فوتبال کشور حرفی برای گفتن داشته باشد مس کرمان و رفسنجان دو تیم کرمانی مدعی سعود به لیگ برتر نیز تلاش خود را کردند تا استان کرمان صاحب نماینده فوتبال در لیگ برتر شود انتظارها نیز بیشتر از میرود تا گل گهر در فصل آتی هدف خود را برای کسب سهمیه لیگ برتر بگذارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.