×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
بهترین راه رسیدن به مقصد اطاعت از ولی فقیه است

به گزارش خبرنگار سیاسی “سیرجان خبر”، حجته الاسلام والمسلمین سیدمحمودحسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های این هفته نمازجمعه  گفت: اعیاد شعبانیه هرچه باشکوه تر ازقبل برگزارشود واز آوردن آلات لهو لهب در این جشن های اسلامی پرهیزشود کاری نکنیم دل امام زمان از ما رنجانده شود اختلاط زن ومرد در جشن ها نباشد ومطیع فرمان های اسلام باشیم.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) با اشاره به عظمت ایران وقدرت ورحمت و عنایت خداوند که همیشه برسر مسئولان نظام بوده وهمین است که ماتوانسته ایم ۳۲انتخابات باشکوه را پشت سر گذاریم و گرامیداشت مراسم های ملی ومذهبی ما بدون هیچ خللی برگزارشود.

سیدمحمودی حسینی اظهارداشت: مکتب خمینی همان مکتب ناب محمدی است وهر چه خمینی انجام داد همه برگرفته از اسلام بود وبه ما آموخت مبارزه باظلم یک تکلیف است.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برخواسته از نهضت وانقلاب حسینی است وملت ایران ومسئولان نظام با این امید پیش میروند ومبارزه میکنند که حضرت ولی عصر(عج) روزی خواهد آمد و ما تا آن روز در مقابل چالش های پیش رو و حرکت های استعماری آمریکا خواهیم ایستاد و اطاعت از ولی فقیه آسان ترین راه رسیدن به مقصد است.

وی خاطر نشان کرد: همه ما باید بدانیم آشوب هایی که در منطقه ایجاد شده همه سر رشته از آمریکا دارد، وهابیت، تکفیری ها، سلفی ها و داعش این ها از یک جا فرمان می گیرند و آن هم آمریکاست همانطور که فتنه ۸۸ در ایران شکست خورد در سوریه نیز آمریکاب ود که شکست خورد و حالا به جان مردم بی گناه عراق افتاده است.

امام جمعه سیرجان اظهار داشت: آمریکاه دولتی است که تصمیم های بدون تفکر می گیرد نقشه های حمله به ایران بعد از سوریه و جلسات محرمانه آنها لو رفته است و حمله به سامرا نیز با همبستگی ارتش عراق، مردم و سایر نهاد ها با کمک خداوند متعال شکست خورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.