×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ

به گزارش”سیرجان خبر”در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور سرسپرده صهیونیسمی آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان بیانیه ای صادر کرد.

سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت ایران است و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیرو‌های مسلح پرقدرت و پر توان در کنار ارتش بوده است و در طول خدمت بی دریغ خود از جمله ۸ سال دفاع مقدس سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد. قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، اقدامی از سر ضعف، استیصال و شکست سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا است. بر همگان روشن است دولت آمریکا همواره بزرگترین پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا بوده است و در قالب تروریسم دولتی با ایجاد فتنه‌ و آشوب در منطقه، تروریسم و نا امنی ، صدمات و خسارات زیادی را بر پیکره جهان اسلام وارد نموده است.

در سال‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن، به نحو جدی و مستمر با تروریسم در منطقه در نبرد بوده و نقش مؤثری در نابودی حاکمیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه ایفا نموده است.

بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی و ماجراجویانه آمریکا و ترامپ در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، این اقدام بی‌اساس را عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش و صلح در منطقه حساس غرب آسیا و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانسته و اعلام می‌دارد که همانند گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.