×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
بیانیه ومطالبه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیرجان در پی بازتاب کلیپ تاسف برانگیر آزار و اذیت دختر جوان

به گزارش “سیرجان خبر” شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان در پی بازتاب کلیپ تاسف برانگیر آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان در فضای مجازی بیانیه صادر کرد.
جناب آقای نیک ورز،دادستان محترم شهرستان سیرجان
ما دانشجویان بسیجی شهرستان سیرجان بنا به رسالت مطالبه گری و عدالت خواهی خود بر آن شدیم تا در خصوص انتشار ویدئو زننده و منزجر کننده ضرب و شتم دختر نوجوان در سیرجان که بسیار حاشیه ساز هم بوده با شما سخن برانیم.
قبل از هر چیز از جدیت و سرعت عمل دستگاه قضایی استان و شهرستان در رسیدگی به این پرونده کمال تقدیر و تشکر را داریم.
پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی و پخش آن از کانال اخبار و خبرگزاری های محلی، استانی و کشوری، متاسفانه بار دیگر نام سیرجان عزیزمان که به واسطه وجود هیات های کثیر مذهبی و عاشقان و شیفتگان خالص حسینی به دارالحسین شهرت یافته است به بدنامی بر سر زبان‌ها افتاد. چرا نباید دیار عزیزمان سیرجان را با مفاخر و نوابغش، با فرهنگ و آداب و رسومش و با ارادتمندانش به خاندان اهل بیت و نیز به خوش نامی بشناسند.
درست است که نمی توان آب رفته را به جوی برگرداند اما می توان با برخورد قاطع و قانونی با چنین اقدامات هنجار شکنانه ای از تکرار مجدد آنها جلوگیری کرد.
بعد از وقوع این حادثه که در دل خود جمع نامبارکی از همه نوع بد اخلاقی را از جمله ضرب و شتم، هتک حرمت مقام شامخ زن، استفاده از الفاظ رکیک، قبح شکنی و عادی سازی و… دارد و هم چنین تبعات گسترده ای که دامنگیر یک شهرستان و مردم فهیمش شده و اکنون که عاملان این واقعه در چنگال قانون و عدالت اسیر گشته اند از آن مقام مسئول به عنوان مدعی العموم حتی در صورت رضایت شاکی خواستاریم از جنبه عمومی جرم و جهت التیام احساسات جریحه دار شده مردم با فرهنگ و فرهیخته سیرجان در خصوص این پرونده و عاملانش هیچ گونه تساهل و تسامحی به خرج ندهید و با شدیدترین مجازات آنها را به سزای اعمالشان برسانید تا درس عبرتی برای سایرین باشد که اینگونه با نام و اعتبار یک شهرستان و مردمش بازی نکنند. ما دانشجویان بسیجی و انقلابی در کنار مردم شریف سیرجان منتظر صدور حکم قاطع و عادلانه دستگاه قضایی شهرستان در خصوص مجرمین این حادثه هستیم. در پایان امیدواریم دیگر شاهد تکرار این چنین حوادث تلخی در سطح شهرستان مان نباشیم و جز افتخار و خوش نامی از سیرجان خبری به گوشمان نرسد.والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.