×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 22 May , 2024
تاسیس انقلاب اسلامی نتیجه قیام اباعبدالله/دشمن از اقتدار ما می ترسد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت:دشمن برنامه ای کوتاه مدت،میان مدت و دراز مدت با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد و دست بردار نیست.
حسینی اذعان داشت:از ابتدای انقلاب روسای جمهور زیادی در آمریکا بر سر کار آمدند و هر باره توطئه هایشان بر علیه ملت ایران با شکست مواجه شده است.
وی در خصوص تحولات منطقه اظهار داشت:پیروزی رزمندگان اسلام در عراق و سوریه باعث شده است که سردمداران آمریکا بحث کردستان و انتخابات را مطرح کنند و صهیونیست ها همدست با آمریکا و هر حرفی که از سوی سردمداران آمریکا مطرح شود مورد تایید اسرائیل است.
خطیب جمعه سیرجان افزود:هر کس با هر توانایی که دارد مقابل دشمن ایستادگی کند و هر چه آمادگی ما بیشتر شود دشمن از اقتدار ما می ترسد.
حسینی در خصوص قیام امام حسین (ع) گفت:نتیجه قیام امام حسین (ع) و خون شهدای کربلا تاسیس انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) شد و این انقلاب شکست نخواهد خورد و به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد و با کمال سرافرازی و عزت اعلام می داریم که می خواهیم دنیا را بگیریم.
وی در پایان اظهار داشت: نیروهای مسلح باید آمادگی درونی و بیرونی را حفظ کنند و با توکل به خدا در این مسیر ثابت قدم باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.