×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 22 May , 2024
زنگ مهر و مقاومت در سیرجان نواخته شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگارسرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولین شهرستان در محل دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:خداوند به کسانی که اهل علم هستند رافت و بلندی و درجه اعطا کرده است و قدر و منزلت معلم به این است که دانش آموز را قیمتی می کند.
محیاپور در ادامه اظهار داشت:مهرماه ماه مهربانی و جوش و خروش دانش آموزان است و تمامی امکانات برای شروع سال تحصیلی جدید فراهم شده است.
وی اذعان داشت:بیش از یک میلیارد تومان از محل کمک دهیاری ها و بخشداری ها و کمک های مردمی برای احیای مدارس بکار رفته‌است و اعتبارات شهرستان سیرجان به بیش از دو برابر سال گذشته رسیده است و هیچ گونه مدرسه بدون بخاری و کانکسی در سیرجان نخواهیم داشت.
رییس آموزش و پرورش سیرجان در خصوص نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت:نیروی انسانی ما در وضعیت مناسبی به سر می برند و کیفیت آموزشی ما نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.
وی در پایان گفت:۲۰۰۰ هزار نفر افزایش جمعیت دانش آموزی در شهرستان سیرجان داریم و مشکل اساسی آموزش و پروش حیاط و محوطه سازی است و در بحث آسفالت دچار مشکل هستیم.
در ادامه این مراسم فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله اظهار داشت:امام حسین(ع) نهضتی را بنیان نهاد که تا به امروز و تا قیامت تکلیف همه انسان های آزادی خواه را در برابر ظلم و ستم تبیین نمود.
امیر شعبان زاده در ادامه افزود:این راه توسط فرزندان انقلاب اسلامی و تمامی سربازانی که جان نثار ولایت هستند ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در خصوص رشادت های ملت غیور ایران در دوران جنگ تحمیلی گفت:۴۲ درصد از شهدای دفاع مقدس از مردم بودند که برای جلوگیری از یورش دشمن جان خود را از دست دادند و امروز این امنیتی را که داریم مدیون خون شهدای دفاع مقدس و حضور نیروهای مسلح در جبهه های مقاومت است.
فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا گفت:دشمن منتظر فرصت است تا از کوچکترین رخنه و سستی در نیروهای مسلح و مسئولین استفاده کند تا ضربه خود را بر پیکره نظام اسلامی وارد کند.
وی در پایان اظهار داشت:ادامه راه شهیدان با علم آموزی درست دانش آموزان میسر است و ایران اسلامی به برکت شما دانش آموزان رشد پیدا می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.