×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024
تامین اجتماعی تمام توان خود را جهت تحقق امنیت اجتماعی و توسعه پایدار صرف می کند

رییس سازمان تامین اجتماعی سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” در خصوص ۲۵ تیرماه روز سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت:درسال ۱۳۳۷ بیمه تامین اجتماعی شکل گرفت و درسال ۱۳۵۴ استقلال مالی سازمان تامین اجتماعی شکل گرفت و به همین خاطر است که پایه و اساس سازمان تامین اجتماعی بود که به این دلیل این روز را روز تامین اجتماعی می نامند.
وی اظهار داشت:سازمان تامین اجتماعی سازمانی عمومی غیر دولتی می باشد که تمام توان خود را معطوف به ارائه خدمت در جهت تحقق امنیت اجتماعی و توسعه پایدار صرف می نماید که در این مسیر تلاش خود را به ارائه خدمات حرفه ای و کاهش فاصله طبقاتی و رفع محرومیت در جامعه متمرکز نموده است.
پورحاجبی اذعان داشت:خدماتی که تامین اجتماعی براساس قانون انجام می دهد براساس حوزه مستمری،بازنشستگی،غرامت کار و دست مزد و کمک رسانی پزشکی و درمانی است.
وی درخصوص عمده ترین مشکلات مردم با تامین اجتماعی گفت:سازمان تامین اجتماعی در بخش های مختلف تشکیل شده است و مردم باید به ازای مشکل خود به حوزه های مخصوص مراجعه فرمایند که مدیران ما به مشکل های آن ها رسیدگی می کنند.
رییس سازمان تامین اجتماعی سیرجان در پایان در خصوص شرکت های وابسته به شستا گفت:هر قسمتی که سرمایه گذاری وجود داشته باشد و با وضعیت سازمان تامین اجتماعی مناسب باشد،سازمان تامین اجتماعی در آن جا سرمایه گذاری می کند و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان نیز جز یکی از شرکت های وابسته به شستا است.

مصاحبه:هانیه درویش زاده

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.