×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
افزایش سقف تسهیلات مسکن باسپرده و بدون سپرده در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان با بیان این مطلب گفت:با عنایت به افزایش جمعیت شهرستان سیرجان به بالای ۲۰۰هزار نفر جمعیت و براساس اعلام مرکز آمارکشور طبق سرشماری عمومی نفوس ومسکن سال۱۳۹۵بانک مسکن نیز به منظور رونق بخش مسکن و سهولت در امر خانه دار شدن مشتریان سقف تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی با سپرده و بدون سپرده درشهرستان سیرجان را افزایش داده است.
حاجی پور افزود : سقف تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی برای خانه اولی ها به ازای هر زوج از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در این شهرستان از ۸۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.
مدیرشعب استان کرمان تصریح کرد:تسهیلات فردی ازمحل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم درشهرستان سیرجان از مبلغ ۴۰۰میلیون ریال به ۶۰۰میلیون ریال افزایش یافته است و نرخ سود این تسهیلات را در بافت فرسوده شهری ۸درصد و در سایر مناطق۵/۹درصد با بیشترین مدت زمان بازپرداخت ۱۲ساله عنوان کرد.
حاجی پور خاطر نشان کرد:میزان تسهیلات پرداختی به زوجین از محل اوراق حق تقدم تسهیلات برای متقاضیان در شهرستان سیرجان از۶۰۰میلیون ریال به ۸۰۰میلیون ریال افزایش یافت و سقف فردی این تسهیلات نیز با یکصد میلیون ریال افزایش از ۴۰۰میلیون ریال به ۵۰۰میلیون ریال افزایش یافته است و به دوروش ساده و پلکانی می توان میزان اقساط را تعیین کرد.
وی در پایان گفت:مبلغ اقساط تسهیلات یک میلیارد و۲۰۰میلیون ریال زوجین به روش ساده مبلغ یک میلیون و۴۰۰هزار تومان و مبلغ اقساط تسهیلات ۶۰۰میلیون ریال انفرادی از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم مبلغ ۷۰۰ هزار تومان خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.