×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
تثبیت مالکیت و اخذ اسناد یک میلیون هکتار از اراضی دولتی

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به اهمیت ثبت اسناد دولتی گفت: از جمله وظایف مهم اداره اسناد، ثبت زمین های دولتی ظرف ۵ سال آینده می باشد که طبقه بندی مشخص این اسناد از بروز مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

طالبی زاده از سند دار شدن و تثبیت ۱ میلیون هکتار از اراضی دولتی خبر داد و گفت: بحث تثبیت سند مالکیت اراضی رابطه مستقیمی با رونق اقتصادی دارد و مسئولین در این خصوص باید همکاری لازم جهت تهیه نقشه های مورد نظر را انجام دهند.

وی وظایف سازمان ثبت اسناد را در چهار بخش اسناد و سر دفتران،ثبت اسناد رسمی،ثبت موسسات تجاری و غیر تجاری و ثبت مالکانه حقوق مردم و دولت بیان کرد و گفت: همانطور که شاهد هستیم مشکلات اصلی ۴۰ درصد از پرونده های وارده  در خصوص زمین و ثبت اسناد مربوط به آن است که با عمل کردن به موقع سازمان ثبت اسناد می توان از این مشکلات جلوگیری نمود.

طالبی زاده از مسئولین ادارات خواست سند ادارات خود را  به صورت« سند کاداستری»تهیه نمایند و در این زمینه دقت داشته باشند و مالکیت دفترچه ای با سند کاداستری تفاوت دارد.

لازم بذکر است مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان به متراژ ۱۶۰۵ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر۲۳  میلیارد ریال برگزار گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.