×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
تجلیل سردار نقدی از دانش آموز سیرجانی حائز رتبه چهارم کنکور ریاضی

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” همایش تجلیل از نخبگان رتبه های تک رقمی کنکور سراسری ۹۵ با پیگیری موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و همکاری بسیج دانش آموزی برگزار شد. این همایش که با دعوت از تمامی رتبه های تک رقمی کشوری در ۵رشته علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجه برنامه ریزی شده بود که با حضور ۲۹ نفر و تعدادی از والدین در محل مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (سفارت سابق آمریکا) برگزار شد.

در ادامه برنامه بازدید گروهی از موزه جاسوسی سفارت سابق آمریکا به عمل آمد که این برنامه با بازدید از نمایشگاه صنایع دفاعی وزارت دفاع ادامه و فضای معنوی نماز جماعت ظهر و عصر با حضور پدر گرانقدر و برادر شهید زنده حسین فهمیده معنویت دو چندان یافت.

پس از اقامه نماز و صرف ناهار، سردار نقدی (ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین) با حضور در جمع نخبگان کنکور ۹۵ سخنرانی و تقدیر از  زحمات این جوانان و همچنین مشکلات و سختی های در پیش روی آن ها برای دست یابی به قلعه های علم و دانش پرداخته و به گوشه از دستاوردهای عظیم جوانان نخبه انقلابی ایران اشاره نمود که این نشست صمیمی با پرسش نخبگان کنکوری و پاسخ های سردار نقدی و اهدای لوح سپاس و هدایا به اتمام رسید.

لازم بذکر است حسین مقدس،دانش آموز سیرجانی که موفق به کسب رتبه ۴ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در کنکور سال ۹۵ شد در همایش تجلیل از نخبگان رتبه های تک رقمی، لوح سپاس خود را از دست سردار نقدی دریافت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.