×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024
تجلیل فرمانده انتظامی استان از گروه‌های جهادی در سیرجان
الهه پورآباده

به گزارش سیرجان خبر؛ فرمانده انتظامی استان در سفر به سیرجان در حاشیه مراسم ضیافت افطاری و همایش تجلیل از گروههای جهادی مشارکت کننده در طرح تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی از مسئولان و فرماندهان انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج و ۶۰ تن از اعضای گروه های جهادی سیرجان که در کاهش تصادفات تعطیلات نوروزی در خدمتگزاری به مردم و مسافران نقش آفرینی داشتند تجلیل کرد.

سردار ناظری در این آیین گفت : افتخار گروه های جهادی این است که در تمام صحنه ها و حوادث و به طور مستمر در طول سال برای سلامتی و خدمتگزاری به مردم در نقاط مختلف تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی دارای ویژگی های خاص برای خدمت به مردم هستند که قابل بازگویی نیست افزود گروه های جهادی امسال در سطح استان و در تعطیلات نوروزی با همراهی و همکاری با پلیس برای برقراری نظم و امنیت محورهای مواصلاتی و کاهش سوانح رانندگی و نجات شهروندان از حوادث رانندگی نقش موثری داشتند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان با بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی در سطح کشور و سایر شرایط و فاکتورهای مانند افزایش ۱۶ درصدی مسافرت ها و تردد در جاده های استان که شرایط بروز تصادفات در ایام نوروز را افزایش می داد اما با تلاش مجاهدانه همکاران ما و شما جهادگران کاهش ۴۹ درصدی تصادفات در سطح استان را شاهد بودیم.

سردار ناظری در ادامه با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در به حداقل رساندن جان باخته های تصادفات و کاهش سوانح رانندگی ، برنامه‌ریزی و همکاری بین بخشی همه ادارات و نهادها و همه اقشار مختلف مردم را برای کاهش تصادفات با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود و اصلاح جاده ها را خواستار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.